8 תשובות
כן אמשיך להיות פעילה בסטיפס אבל כנראה פחות אדבר עם בנים
אנונימית
תלוי באיזה צורה
לא
בטח
אני נכנסתי לזוגיות ואני עדיין פה
לא מדברת עם אנשים אבל עונה תשובות.
גם לפני לא כזה דיברתי עם אנשים, ואני לא פה להתחיל עם בנים ולא לזרום איתם אז לא רואה בזה בעייה.
לא מדברת עם אנשים אבל עונה תשובות.
גם לפני לא כזה דיברתי עם אנשים, ואני לא פה להתחיל עם בנים ולא לזרום איתם אז לא רואה בזה בעייה.
אממ
אני בזוגיות ועדיין די פעילים פה
אני בזוגיות ועדיין די פעילים פה
אנונימית
כן אני לא כאן כדי להתחיל עם בנים
אנונימית
נראה לי שכן
ואדבר עם אנשים רק אם זה למטרת עזרה כלשהי
ואדבר עם אנשים רק אם זה למטרת עזרה כלשהי