17 תשובות
שואל השאלה:
לא בשניה הראשונה אבל במהלך הנסיעה? איך זה נראה בעיניכן
אנונימי
פחות מתאים
לא לדעתי
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני עושה את זה אני מאוד מכבד בקטע הזה אבל מעניין אותי לדעת
אנונימי
לא, פשוט לא.
זה נחמד אם זה בחזור והיה זורם וכיף
בהלוך זה דגל אדום
שואל השאלה:
וואלה לא ידעתי שבנות ככה נגד הדבר הזה חשבתי בדיוק ההפך
אנונימי
פחות.
מגעיל
לא על הדייט הראשון, בטח לא בנסיעה הלוך
אולי אולי בחזור, הכל תלוי בוייב
אתה פשוט צריך לקלוט את הוייב ולראות אם זה מתאים.
בכללי, אל תמהר עם זה כי לשים יד על ירך זה די אינטימי וצריך להרגיש נכון
ממש לא בדייט ראשון לא נעים ולא מתאים
אנונימית
כדאי מאוד שזה לא יקרה
tWM
אולי בסוף הדייט, אבל בהתחלה בטוח לא. במהלך הנסיעה הראשונה זה לא לגיטימי.
נראה לי יגמר בכאפה לא ממליץ לך ואני לא אישה
בשנייה הראשונה? לא
זה לא ראוי
פגישה ראשונה לא לגעת בכלל. אם אתה רוצה לשבור קשיחות אז תצחיק
אנונימית