5 תשובות
הל נה
לאא!
אין טעם באמת
לא
למה לא?
זה לא שאת צריכה להתאמן או להתכונן
זה פשוט לגשת ביום של הבגרות
זה לא שאת צריכה להתאמן או להתכונן
זה פשוט לגשת ביום של הבגרות
באותו הנושא: