תשובה אחת
שואל השאלה:
כן מלא אמרו לי בטיקטוק גם חברים שלי אבל אין לי וזה מרגיש לי טיפשי להוריד עכשיו טיקטוק רק בשביל זה גם ככה באוגוסט אני מתגייסת, פשוט זה ממש סיקרן אותי לפגוש עוד אנשים כי מהבית ספר וחברים שלי מחוץ לעיר לא פגשתי
כן מלא אמרו לי בטיקטוק גם חברים שלי אבל אין לי וזה מרגיש לי טיפשי להוריד עכשיו טיקטוק רק בשביל זה גם ככה באוגוסט אני מתגייסת, פשוט זה ממש סיקרן אותי לפגוש עוד אנשים כי מהבית ספר וחברים שלי מחוץ לעיר לא פגשתי
אנונימית