4 תשובות
אוברציניות זה בהחלט הבעיה אצלי. לא היחידה אבל עדיין בעיה.
אנונימית
לא לעוף על עצמה כמו שאומרים, להראות אופי, להיראות טוב (פרט שולי מבחינתי), שתראה לב טוב שהוא חלק מהאופי, שלא תהיה 'מופרעת', שלא תהיה סוטה כמו שאומרים, ושלא תגזים בדברים למשל בציניות.
כשאני נדלק על משהיא זה רק ממבט ראשון (לרוב, לפעמים יש מקרים חריגים )
להחמיא הרבה לא לעוף על עצמה ולהראות טוב