התחברות
הרשמה
אתמול בלילה השתכרתי בערך בשעה 1 או 2 לפנות בוקר , וממש השתכרתי כאילו שתיתי מלא
מותר לי עכשיו לנהוג ?
4 ביוני 2025, 23:12
לילה
אלכוהול
שינה
בוקר
שתייה
5 תשובות
כן
ס
סוסת פוני
כן
ק
קוואבאנג
כן
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
כן עבר זמן כל עוד את מרגישה בסדר אז הכל טוב
l
lino y.
כן
י
ילדת סטיפסֹ
באותו הנושא:
אנחנו בקטע רציני רצח, גרים באותו יישוב קטן, הוא השתכר אתמול בלילה של החיים, בא אליי
אוקי אז השתכרתי אתמול ממש בלילה ואמא שלי...
כמה בערך תעלה מונית לשתי בנות בשעה 1 בלילה בערך מתל אביב לירושלים?
למה שמישהו ישאיר אותי על seen (מאתמול ב10 בלילה בערך) ויענה לי רק לפני חצי שעה?
השתכרתי אתמול בלילה ואני לא זוכרת כלום ואני חייבת להיזכר יש דרכים להיזכר?
היה אזעקה אתמול במרכז בשעה שתיים בלילה בערך?
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?
השתכרתי מלא אתמול והקאתי בלילה, בקושי ישנתי וגם היום חזרתי להקיא
אתמול הלכתי לישון ב2 בצהריים וקמתי ב11 וחצי בלילה לפני 5 שעות, מתי ארדם היום בערך?
אתמול בלילה הלכתי לישון בשעה 00:01 בלילה וקמתי ב-10:20 בערך בבוקר. כמה זמן ישנתי?
אתמול בלילה שתיתי xl בשעה 11 בלילה בערך ומאז אני לא נרדם... זה קשור?