18 תשובות
שואל השאלה:
מעריך את הכנות
וואלה שכח מזה תמצא יותר טובה
אנונימי
אהבתי את הקבלת ביקורת
תבכה ואז תתגבר
אהבתי את האהבה לקבלת ביקורות ^^
^אהבתי את הרצון לקבל פלוסים
אנונימית
שואל השאלה:
אוהב אתכם, הלוואי שגם את הריח
אהבתי אעקוב אחריך הביתה
^אוהבת תשרשרת
שואל השאלה:
כל האהבה הזאת ואני עדיין לא ראוי לה..
ללכת למכון כושר
זה מרגיש לי ספאם
שואל השאלה:
אם נראה לך שזה ספאם אז אולי את זאת שלא מבינה מה זה כאב אמיתי. לא כל דבר באינטרנט זה גימיק או פוסט לתשומת לב לפעמים אנשים באמת חווים כאב ורק מחפשים לפרוק. במקום לזרוק הערות מיותרות, אולי תלמדי לראות את האנושי שבפוסט לפני שאת פוסלת אותו בזלזול...
צודק אהבתי
יאללה היא הפסידה!
היא צודקת אחי
ספאם ולא טוב במיוחד
מה היא סתומה למה היא לא טיפלה בזה כנראה זה בעיה רפואית לא אמור להיות ריח חריג ברמה כזו
כדאי שתתקדם הלאה