7 תשובות
שואל השאלה:
^ בגלל הגובה או המסה?
^ בגלל הגובה או המסה?
אנונימי
גם וגם
שואל השאלה:
^ אם זה היה רק גובה בלי המסה וגם לו היה גוף רגיל מה היית בוחרת?
^ אם זה היה רק גובה בלי המסה וגם לו היה גוף רגיל מה היית בוחרת?
אנונימי
הייתי בוחרת בפנים המהממות
1.85
שואל השאלה:
ממוצעות
ממוצעות
אנונימי
תגדיר פנים רגילות
באותו הנושא: