11 תשובות
כן
אני אשכנזייה ובן זוג שלי מזרחי, ובקשר למה שכתבת בתיאור המשפחה שלו הרבה פחות זורמת משלי אין שיחות ממש או משהו כזה, אבל נגיד אמא שלי ממש תתחיל לשאול שאלות ולהתעניין בו
אני אשכנזייה ובן זוג שלי מזרחי, ובקשר למה שכתבת בתיאור המשפחה שלו הרבה פחות זורמת משלי אין שיחות ממש או משהו כזה, אבל נגיד אמא שלי ממש תתחיל לשאול שאלות ולהתעניין בו
אנונימית
כן
כן
אנונימית
אכפת לי רק בגלל שמשנים את כל ההלכות אם מתחתנים עם אשכנזי
לא נראלי
אני מזרחית ופשוט אנחנו לא חיים אותו דבר
אין את אותו דרך החיים והתנהגות וזה שונה כזה וזה קשה לי , גם כשאני מנסה לדבר עם אשכנזים זה פשוט לא זורם לא מבינים תשפה אחד של השנייה אז לא נראלי
אבל אין לדעת אולי הקבה יביא תאחד והוא יהיה אשכנזי
אני מזרחית ופשוט אנחנו לא חיים אותו דבר
אין את אותו דרך החיים והתנהגות וזה שונה כזה וזה קשה לי , גם כשאני מנסה לדבר עם אשכנזים זה פשוט לא זורם לא מבינים תשפה אחד של השנייה אז לא נראלי
אבל אין לדעת אולי הקבה יביא תאחד והוא יהיה אשכנזי
לא
פחות מעדיף אבל תלוי איך תהיה הבחורה
ברור
אנונימית
כן- יכול להיות שיש קצת פחות סיכוי אבל זה בכלל לא מה שנבדק, מה שנבדק זה אם היא מתאימה לי ומושכת אותי, ולא משנה כמה מתוך ההתאמה קשורה לאיזה עדה היא, אם אחרי הכל היא מתאימה אז כן אם לא אז לא.
אני אשכנזיה לגמרי גם באופי וגם המשפחה שלי
הבן זוג שלי הוא חצי אשכנזי חצי מרוקאי, והוא והמשפחה שלו ממש אופי מזרחי
בסוף אחד משלים את השני (:
זה לא מתאים לכולם להתחתן עם עדה אחרת, אבל אם מסתכלים באמת בלי לשפוט יכולים להנות מכל העולמות
הבן זוג שלי הוא חצי אשכנזי חצי מרוקאי, והוא והמשפחה שלו ממש אופי מזרחי
בסוף אחד משלים את השני (:
זה לא מתאים לכולם להתחתן עם עדה אחרת, אבל אם מסתכלים באמת בלי לשפוט יכולים להנות מכל העולמות
אנונימית
לדעתי לפסול על דבר כזה זה שטויות
כן הייתי מעדיף, אבל לא הייתי שולל
כן הייתי מעדיף, אבל לא הייתי שולל
באותו הנושא: