2 תשובות
שואל השאלה:
אם יש מישהו אני צריך את התופס
אם יש מישהו אני צריך את התופס
אנונימי
שמע, אני לא יודע אם יש מישהו פה, אבל אם כן, זה היה מגניב אם היו מצלמים את זה.
באותו הנושא: