16 תשובות
כן הכי טובה השאלות שם אחד לאחד
נוהג זה לא של משרד החינוך..
שואל השאלה:
אז קיצור תלמידים זה הכי טוב לתאוריה דרך הבית ספר?
אז קיצור תלמידים זה הכי טוב לתאוריה דרך הבית ספר?
אנונימית
עדיין השאלות היו דומות לשל התאוריה והם מסבירים הכל בקצרה
כןכן^^
שואל השאלה:
אה ותלמידים לא מתאים למבחן תאוריה שהוא לא דרך בית ספר?
אה ותלמידים לא מתאים למבחן תאוריה שהוא לא דרך בית ספר?
אנונימית
לא, כי פשוט תלמידים זה הרבה יותר קל וזה השאלות שיהיה בתיאוריה והלומד זה לא של משרד החינוך זה של משהו אחר והשאלות שם הרבה יותר קשות ועם 4 טעויות במקום 6
אפליקציה מושלמת ובאמת באמת קלהה גם לי יש מחר את המבחן בהצלחה לכולםם❤
כבר קיבלת תוצאות?? גם אני עשיתי באותו היום ועד עכשיו לא קיבלתיי
נוהג הכי טובה לדעתי ובהצלחה
מה כואב להם להגיד לנו וזהו אם הייתי יודעת שייקח מלא זמן שהתוצאות יגיעו הייתי הולכת לעשות בחוץ אוף למה מי יישמע כאילו משהו יושב ובודק את זה אשכרה מחשב
כןכן
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
לאא אוף ושאלתי את המורה והוא לא יודע מתי יהיה ואין לי מושג מה לעשות כולנו בכיתה מחכים כברר זה משגע
לאא אוף ושאלתי את המורה והוא לא יודע מתי יהיה ואין לי מושג מה לעשות כולנו בכיתה מחכים כברר זה משגע
אנונימית
שואל השאלה:
אוף זה מבאס ברמותת
אוף זה מבאס ברמותת
אנונימית
לנו אמרו שיתנו ציונים עוד חודש בערך ועשיתי לפני שבועיים
באותו הנושא: