8 תשובות
זו אפשרות שקיימת
אני לא מכירה אותם
יש מצב
תלוי בחברים שלך ובאישיות שלהם
אני בעיקר חושבת שאת מושפעת סורי לו בקטע רע אבל לדפוק לעצמך את הבריאות זה לא מגניב וזה גם לא פיתרון לשום קושי נפשי או וואטאבר שבטח בגלל זה התחלת
אנונימית
לא
Ss6
זה בהחלט יכול להרחיק אותם אם הם ממש נגד זה, פשוט תבהירי את סדר העדיפויות שלך ותסבירי שזה לא משנה כלום בקשר שלכם.
אני לפני כמה שבועות נזרקתי מקשר עם חברה טובה בטענה שהשארתי אותה בחוץ והלכתי להיות עם חבורה של מעשנים והדרדרתי לעשן, אז אם הם ממש רציניים לגבי זה, תדברי על זה לפני שהם יעשו דברים שיפגעו בך ובהם ❤
יתכן מאוד.
עישון מרחיק המון אנשים.
וגם בעיני הרבה אנשים את תיתפסי כבחורה בעלת סירחון.
מתנצל על המילים, רק מנסה לשקף את המציאות
שואל השאלה:
היי אהובה, אני מעשנת וויפ לא סיגריות עזבי את זה השריח לא נשאר ליותר מכמה דקות הוא ריח טוב ונעים..
אנונימית
יש מצב זה תלוי באם הם אוהבים את זה או לא