8 תשובות
תורידי את אפליקציית "תלמידים" - יש שם בחינות דמה ואפשר לתרגל. דרך אגב בסימולציה היו אותם שאלות בדיוק כמו בבחינות האלה אז מומלץ מאוד...
האמת שכשמשעמם לי אני פשוט נכנסת לאפליקציה של תיאוריה וזה מעביר לי תזמן וגם עוזר ללמוד על הדרך
את לוחצת על "תרגול" ואז "חינוך תעבורתי" ו "בחינה"
שואל השאלה:
שיואו תודה רבה ❤❤
איך פספסתי את זה חח
שיואו תודה רבה ❤❤
איך פספסתי את זה חח
בכיף
לעשות מבחנים
קצת להכיר בלומר
אם את אחת שמריכה לשנן אז תעשי את זה
וזהו תרגולים
קצת להכיר בלומר
אם את אחת שמריכה לשנן אז תעשי את זה
וזהו תרגולים
באפליקציית נוהג.
שואל השאלה:
הורדתי את תלמידים ואני לא חושבת שעוד יש שם כי לא מצאתי וממש חפרתי את האפליקציה
הורדתי את תלמידים ואני לא חושבת שעוד יש שם כי לא מצאתי וממש חפרתי את האפליקציה
באותו הנושא: