8 תשובות
תורידי את אפליקציית "תלמידים" - יש שם בחינות דמה ואפשר לתרגל. דרך אגב בסימולציה היו אותם שאלות בדיוק כמו בבחינות האלה אז מומלץ מאוד...
9PM
האמת שכשמשעמם לי אני פשוט נכנסת לאפליקציה של תיאוריה וזה מעביר לי תזמן וגם עוזר ללמוד על הדרך
את לוחצת על "תרגול" ואז "חינוך תעבורתי" ו "בחינה"
9PM
שואל השאלה:
שיואו תודה רבה ❤❤
איך פספסתי את זה חח
בכיף
9PM
לעשות מבחנים
קצת להכיר בלומר
אם את אחת שמריכה לשנן אז תעשי את זה
וזהו תרגולים
באפליקציית נוהג.
שואל השאלה:
הורדתי את תלמידים ואני לא חושבת שעוד יש שם כי לא מצאתי וממש חפרתי את האפליקציה