4 תשובות
לבכות כי אנחנו הולכים לשבור אותם
נראלי שאנחנו כרגע חווים את התוכנית שלהם
כן
הם מנסים להפציץ את הקרייה ואת משרד הביטחון ובגלל שזה ליד מגורים אז מסיטים את הטילים למגורים+ הם גם שולחים סתם על אזרחים
אולי תהיה להם תוכנית טובה יותר בהמשך, נחכה ונראה
הם מנסים להפציץ את הקרייה ואת משרד הביטחון ובגלל שזה ליד מגורים אז מסיטים את הטילים למגורים+ הם גם שולחים סתם על אזרחים
אולי תהיה להם תוכנית טובה יותר בהמשך, נחכה ונראה
אנונימית
שואל השאלה:
פשןט להפציץ אותנו?
פשןט להפציץ אותנו?
אנונימית
באותו הנושא: