11 תשובות
קצת אבל זאת גם בעיה שלה שהיא לא באה מתי שאמרת
כן.
שואל השאלה:
כאילו חשבתי שהיא לא תבוא בכלל
אנונימית
עדיין יכולת לדבר בנימוס, ותמיד אפשר לכבות מוזיקה.
אולי היא התעכבה מסיבה מסוימת.
שואל השאלה:
^^ אין דבר כזה לכבות מוזיקה בטח שלא אלבומים.
אנונימית
לא נורא זה בסדר
שואל השאלה:
אבל מה הייתם עושים במקומי?
אנונימית
שואל השאלה:
^אמרתי לה
אנונימית
אני הייתי אורמת לה שתלך לנגן קצת ועוד מעט אני אבוא כשאני אסיים, ושפעם הבאה לא תאחר