7 תשובות
אני שומרת את הקצפת לסוף
לא מערבבים, זה פשע
אני אוכלת את הקצפת ומביאה למישהו את השוקולד
tWM
פעם ככה פעם ככב
מה שגנבת הספרים אמרה
מי שמערבב צריך לשבת בכלא
אבל אני אוכלת את הקצפת ואז מערבבת את השוקולד לבד כי זה עושה אותו נוזלי
וזה הכי טעים זה מגעיל שהוא במרקם של ג'לי