7 תשובות
אני שומרת את הקצפת לסוף
לא מערבבים, זה פשע
אני אוכלת את הקצפת ומביאה למישהו את השוקולד
פעם ככה פעם ככב
מה שגנבת הספרים אמרה
מי שמערבב צריך לשבת בכלא
מי שמערבב צריך לשבת בכלא
אבל אני אוכלת את הקצפת ואז מערבבת את השוקולד לבד כי זה עושה אותו נוזלי
וזה הכי טעים זה מגעיל שהוא במרקם של ג'לי
באותו הנושא: