95 תשובות
כלום.
לא משנה מה הוא יעשה- זה לא יעזור.
(חוץ מלעזוב את הממשלה והפוליטיקה לנצח.)
לא משנה מה הוא יעשה- זה לא יעזור.
(חוץ מלעזוב את הממשלה והפוליטיקה לנצח.)
להתפטר
כלום אבל אני אחיה עם זה רק אם הוא יחזיר את החטופים.
שואל השאלה:
הדגשתי כראש ממשלה
תאתגרו את עצמכם..שהרי אם אין לכם תשובה לזה זה אומר שהשנאה שלכם לא רציונלית אלה אמוציונלית
הדגשתי כראש ממשלה
תאתגרו את עצמכם..שהרי אם אין לכם תשובה לזה זה אומר שהשנאה שלכם לא רציונלית אלה אמוציונלית
אנונימי
קודם לעשות חקירה על שביעי באוקטובר איפה הוא היה ולא היה אכפת לו ממשפחות החטופים לצערנו , לעשות חקירה על פרשת צוללות מה שהוא עשה שם הוא צריך להישפט , שידאג לאזרחים שחיים פה ולא רק יהיה לו אכפת רק מעצמו לצערי ....
אה אוקיי:
1. לשים את החזרת החטופים כראש סדר העדיפויות
2. ועדת חקירה ממלכתית
3. שידבר עם מירי רגב שתוריד את מחירי התחבצ דחוף
4. שיביא שר ביטחון אחר (הוא לא משדר לי מספיק ביטחון)
וזה עדיין לא יגרום לי לאהוב אותו
רק אם הוא יתפטר אולי
1. לשים את החזרת החטופים כראש סדר העדיפויות
2. ועדת חקירה ממלכתית
3. שידבר עם מירי רגב שתוריד את מחירי התחבצ דחוף
4. שיביא שר ביטחון אחר (הוא לא משדר לי מספיק ביטחון)
וזה עדיין לא יגרום לי לאהוב אותו
רק אם הוא יתפטר אולי
שיפרוש לבית אבות הוא סוס מת ושיחזיר את החטופים ויפסיק לדלל חיילים יפים בעזה כדי לתת סיפוק לביביסטים
אנונימי
^^^^^ זה לא אומר את זה
זה אומר שכבר מאוחר מדי בשבילו ושלעולם לא נוכל לאהוב בן אדם כזה
אני לא אוהב אותו לא משנה מה הוא יעשה אחרי כל ההפקרה הזאת אבל אם הוא יחזיר את החטופים ויתמוך במדינה פלסטינית לצד ישראל (שלא נשלטת ע"י ארגון טרור) ובקיצור פשוט יתחיל לחכות את רבין אז אולי אני אתחיל יותר לאהוב אותו
זה אומר שכבר מאוחר מדי בשבילו ושלעולם לא נוכל לאהוב בן אדם כזה
אני לא אוהב אותו לא משנה מה הוא יעשה אחרי כל ההפקרה הזאת אבל אם הוא יחזיר את החטופים ויתמוך במדינה פלסטינית לצד ישראל (שלא נשלטת ע"י ארגון טרור) ובקיצור פשוט יתחיל לחכות את רבין אז אולי אני אתחיל יותר לאהוב אותו
אני ראיתי את הביביסטים כת מנ שלא ביביסט מבחינתם הוא חרא של בן אדם ומקללים אותו אני לא אוהבת את ביבי
הבעיה שלי עם נתניהו היא עם הדברים שהוא עשה.
והאמת היא ששום דבר שהוא יעשה לא יגרום לי לחשוב שהוא אדם שראוי להמשיך לשלוט אחרי השביעי באוקטובר.
הוא כן יכול לעשות עוד המון כדי לשפר את המצב, להפחית את השחיתות, למרכז את הפוליטיקה, להפוך את ישראל למדינה מערבית יותר וליברלית יותר, לשפר את המצב הכלכלית והביטחוני וכו'.
זה לא אומר שהוא לא צריך להתפטר, גם אם הוא מחר בבוקר יתחיל לעבוד בשביל לשפר את ישראל בכל הדרכים הקיימות, השביעי באוקטובר עדיין קיים, ואם אין לו איך להמציא מכונת זמן הוא לא יכול להישאר בתפקיד.
והאמת היא ששום דבר שהוא יעשה לא יגרום לי לחשוב שהוא אדם שראוי להמשיך לשלוט אחרי השביעי באוקטובר.
הוא כן יכול לעשות עוד המון כדי לשפר את המצב, להפחית את השחיתות, למרכז את הפוליטיקה, להפוך את ישראל למדינה מערבית יותר וליברלית יותר, לשפר את המצב הכלכלית והביטחוני וכו'.
זה לא אומר שהוא לא צריך להתפטר, גם אם הוא מחר בבוקר יתחיל לעבוד בשביל לשפר את ישראל בכל הדרכים הקיימות, השביעי באוקטובר עדיין קיים, ואם אין לו איך להמציא מכונת זמן הוא לא יכול להישאר בתפקיד.
call it quits
הוא עשה מספיק..
או שיקח גם אחריות על ה7/10 מה שהוא לא עשה עד עכשיו. הוא גם אחראי וכולם כבר לקחו אחריות
הוא עשה מספיק..
או שיקח גם אחריות על ה7/10 מה שהוא לא עשה עד עכשיו. הוא גם אחראי וכולם כבר לקחו אחריות
אנונימית
להחזיר את החטופים
אנונימית
כעיקרון הוא בסדר הבעיה שאני שונא את כל השרים שלו לכן אני בעד פירוק הממשלה(אחרי המלחמה עם איראן)
עזוב צריך לשאול את מי הם היו שמים במקומו
חח
חח
^כל אדם שהוא לא מושחת.
באמת שבערך כל אדם אחר בפוליטיקה הישראלית עדיף עליו.
המנדט של נתניהו נגמר כשבמשמרת שלו 1200 אזרחים ישראלים נרצחו בבתים שלהם והצבא שבאחריותו לא עשה כלום עם זה (חוץ מלהיטבח בעצמו).
באמת שבערך כל אדם אחר בפוליטיקה הישראלית עדיף עליו.
המנדט של נתניהו נגמר כשבמשמרת שלו 1200 אזרחים ישראלים נרצחו בבתים שלהם והצבא שבאחריותו לא עשה כלום עם זה (חוץ מלהיטבח בעצמו).
להתפטר
שיפסיק לדאוג לעצמו ולכיסא שלו
שיודה בטעויות שלו
שיודה בטעויות שלו
זו הסיבה שאני שונא פוליטיקה
אנונימי
שהיה ראש ממשלה טוב ויתפטר
^טבל אז אתה לא אוהב אותו כראש ממשלה אלא כאזרח, מחינתי אם הוא ישמיד את רב אויבי מדינת ישראל אני אוהב אותו. אה רגע.....
לא אכפת לי מאיך הוא כאזרח אכפת לי שבור הורס את המדינה ואז כל ביביסט אפשרי אומר כזה הוא ממש טוב
אה רגע, כי אני חשבתי שהוא השמיד את רוב אויבי ישראל בשנתיים. וגם השאלה הייתה איך תאהב אותו בתור ראש ממשלה, אם אין דרך ואתה תמיד תשנא את ביבי, אתה פאנאט פונדמנטליסט
אני אף פעם לא אוכל לאהוב ראש ממשלה שגרם ל7/10 מפטר אנשים על ימין ושמאל
ולא מחזיר את החטופים
הוא אשכרה פיטר את ראש השבכ כי הוא רצה לעשות ועדת חקירה
מעניין למה הוא עשה את זה
ולא מחזיר את החטופים
הוא אשכרה פיטר את ראש השבכ כי הוא רצה לעשות ועדת חקירה
מעניין למה הוא עשה את זה
אז אני מניח שאתה גם חושב שרונן בר צריך להתפטר כי הוא היה אחראי על השב"ק בזמן ה7/10? והוא מחזיר חטופים, רוב החטופים חזרו.
נכון אבל לפחות רונן בא מחזיר את החטופים, ביבי ממש שילם לחמאס כסף ואז לא הבין איך הם כל כך חזקים
^^כן, רונן בר היה צריך להתפטר, כפי שהוא אכן עשה.
^^את אומרת שטויות. לא הרבה, אבל קצת.
לשכב לא היה קשר למומ מול חמאס, זה באחריות הדרג המדיני, ראש הממשלה אחראי על זה והוא העביר אחריות לראש המוסד ולנציגים מטעם משרד ראש הממשלה.
לשכב לא היה קשר למומ מול חמאס, זה באחריות הדרג המדיני, ראש הממשלה אחראי על זה והוא העביר אחריות לראש המוסד ולנציגים מטעם משרד ראש הממשלה.
^^ביבי החזיר יותר חטופים מהשב"כ, אז למה הוא רע ורונן לא? רונן בר לא באמת התפטר, העיפו אותו. וביבי שילם לחמאס עם הסכמה ויעוץ של השב"כ, רגע נראה לי שזה רונן.
שיודה באישומים שלו ושישנה את התנהגות האנטי כל מה שלא ליכוד, שלא יועדד פילוג, שישים את האינטרסים של המדינה לפני שלו.
לאהוב בחיים לא. אין סיכוי. גם לא בגלגול הבא. להעריך ולו במעט - שיודיע על אחרויותו המלאה כראש ממשלה לטבח השבעה באוקטובר, שילך לבקר בניר עוז ובכל ישובי העוטף שנפגעו, שיבקש סליחה, שיפסיק להזרים כספים בסדר גודל לא הגיוני לחרדים ויזרים את הכספים הללו לשיקום הנגב והגליל והכי חשוב ובמיידי - להחזיר את כל החטופים שלנו - עכשיו ומיד. ואחר כך שיודיע שמאחר והאסון הגדול ביותר בתולדותנו קרה במשמרת שלו הוא מתפטר (וכמובן - הכרזה על ועדת חקיקה ממלכתית).
אנונימי
הטענה היחידה שלך היא הוא החזיר את החטופים
1 הוא לא החזיר את כולם
2 הוא גרם לזה שהיה חטופים
1 הוא לא החזיר את כולם
2 הוא גרם לזה שהיה חטופים
התלונה שלך הוא שהוא לא החזיר חטופים, אני מסביר לך שהוא החזיר את הרוב, איפה אפשר להחזיר את כולם כי חמאס לא עד כדי כך מטומטם שהוא יוותר על כך הקלפים שלו.
בנוסף את התלוננת על הזרמת הכסף לחמאס, אני מסביר לך שזה נעשה בעידודו של אהוב לבך רונן בר, ביבי פיטר את רונן בר בגלל שהוא היה פוליטי רצח ולא התמקד בעבודה שלו.
בנוסף את התלוננת על הזרמת הכסף לחמאס, אני מסביר לך שזה נעשה בעידודו של אהוב לבך רונן בר, ביבי פיטר את רונן בר בגלל שהוא היה פוליטי רצח ולא התמקד בעבודה שלו.
ינצח במלחמה מול החמאס. יקח אחריות על הכישלונות שלו.
לא חושבת שאני באמת יצליח לאהוב אותו אבל בשביל שאני פחות אשנא אותו אולי שהוא יעשה משהו עם יוקר המחייה
אנונימית
נתחיל בזה שלא יהיה שמאלני בסתר
לשבת בכלא, ועדיין אתעב אותו
כלום. המעשים כבר נעשו
הטענה שלך שאם אין דבר שהוא יכול לעשות שיגרום למי ששונא אותו לאהוב אותו היא מוטעית. כשרוצח מבקש סליחה זה לא מונע ממנו לקבל מאסר. המעשים שלו במשך עשור הם הסיבה שאני רוצה שהוא יתפטר ואין מה שהוא יכול לעשות לגבי זה כי מאוחר מדי.
לפטר את השרים הבדיחה שהוא מינה, ולהחליף אותם במקצוענים אמיתיים.
לדרוש מחרדים שאינם מושקעים בלמידה להתגייס, יש המון כאלה.
לבצע עסקת חטופים בהקדם האפשרי, ולהפסיק את הלחימה המיותרת בעזה.
אם לא זה, אז שיתפטר
לדרוש מחרדים שאינם מושקעים בלמידה להתגייס, יש המון כאלה.
לבצע עסקת חטופים בהקדם האפשרי, ולהפסיק את הלחימה המיותרת בעזה.
אם לא זה, אז שיתפטר
כלום. צריך לשבת בכלא מאסר עולם על הפקרה ובגידה באזרחי מדינת ישראל
שיתפטר
מה זה לאהוב אותו כי הוא החזיר את רוב החטופים? בגללו הם נחטפו
אין דבר כזה. אולי אם הוא יודה בטעויות שלו, יחזיר את החטופים ויתפטר
^^^^בגלל ההפגנות המודיעין כשל? אין שום קשר אחד לשני. בדמוקרטיה מותר להפגין, ואנחנו עדיין דמוקרטיה אני מקווה
^^ומה התכנית של ביבי ליום שאחרי המלחמה? גם לו אין כזאת. אני מעדיפה את לפיד או כמעט כל אחד אחר, לא רק כי הוא לא ביבי אלא גם כי הוא ימנה שרים שפויים יותר
^^^^מעניין שאתה אומר את זה.
כי האמת היא שהשביעי לאוקטובר התבצע תחת ראש הממשלה נתניהו, בזמן שצהל בעשור וחצי שנתניהו שולט מצמצם כוחות בעוטף.
נתניהו עצמו ניהל מספר מערכות מול החמאס ועצר בכל פעם. הוא אגב גם הכניס תשלומים לחמאס של מליוני דולרים בכל חודש.
ויותר מזה, גם מהרגע שהמתקפה עלינו יוצאת, צהל לא מצליח לתפקד בכלל, כלומר ראש הממשלה בנה צבא גרוע שלא מצליח לעמוד במשימה הכי חשובה שלו, לשמור על אזרחי ישראל.
יותר מזה, המלחמה ברצועה (שנתניהו הוביל) לא השיגה אף יתרון אסטרטגי, החמאס עדיין שולט ברצועה ואנחנו לא מתקדמים לשום מקום בהשמדה שלו. אפילו במקומות שכבר היינו בהם פעם או פעמיים או עשר פעמים (ג'באלייה לדוגמא אני הייתי ב4 כניסות שונות לשם) החמאס עדיין שולט.
אז גם פה הצבא שנתניהו בנה נכשל.
וכן, נתניהו אחראי על הכישלון הצבאי, הוא ראש הממשלה עם הכהונה הארוכה בהיסטוריה, הוא אישר תוכניות ותקציבים לאורך שנים לצבא.
כי האמת היא שהשביעי לאוקטובר התבצע תחת ראש הממשלה נתניהו, בזמן שצהל בעשור וחצי שנתניהו שולט מצמצם כוחות בעוטף.
נתניהו עצמו ניהל מספר מערכות מול החמאס ועצר בכל פעם. הוא אגב גם הכניס תשלומים לחמאס של מליוני דולרים בכל חודש.
ויותר מזה, גם מהרגע שהמתקפה עלינו יוצאת, צהל לא מצליח לתפקד בכלל, כלומר ראש הממשלה בנה צבא גרוע שלא מצליח לעמוד במשימה הכי חשובה שלו, לשמור על אזרחי ישראל.
יותר מזה, המלחמה ברצועה (שנתניהו הוביל) לא השיגה אף יתרון אסטרטגי, החמאס עדיין שולט ברצועה ואנחנו לא מתקדמים לשום מקום בהשמדה שלו. אפילו במקומות שכבר היינו בהם פעם או פעמיים או עשר פעמים (ג'באלייה לדוגמא אני הייתי ב4 כניסות שונות לשם) החמאס עדיין שולט.
אז גם פה הצבא שנתניהו בנה נכשל.
וכן, נתניהו אחראי על הכישלון הצבאי, הוא ראש הממשלה עם הכהונה הארוכה בהיסטוריה, הוא אישר תוכניות ותקציבים לאורך שנים לצבא.
^נכון.
נתניהו צריך לקבל שאפו על ההישגים שלו.
נתניהו גם צריך להתפטר על הכישלונות שלו.
הטוב שאדם עושה לא מוחק את הרע.
נתניהו צריך לקבל שאפו על ההישגים שלו.
נתניהו גם צריך להתפטר על הכישלונות שלו.
הטוב שאדם עושה לא מוחק את הרע.
להחזיר את החטופים, להפסיק להמשיך את המלחמה ולשגר סתם למקומות בשביל שיהיה סתם עוד יותר אש והמלחמה לא תיגמר, שיפסיק לתת תפקידים לכל בן אדם שהוא רוצה וסתם לפטר אנשים, שיהיה לו אכפת מהמצב במדינה באמת ולא סתם יעשה כאילו אכפת לו, שיפסיק לעלות מע"מ, שיקח אחריות ויבקש סליחה על המצב שהוא הכניס אותנו אליו, שיבין שזה אשכרה לא הגיוני שמאות אלפי אזרחים נמצאים במילואים כבר מתחילת המלחמה ויש פה חצי עם שלא מסכים להתייגס והוא תומך בזה וכו..
אנונימית
^^^הבחור עשה הרבה טוב לאורך חייו. הוא גם היה לוחם בסיירת מטכל בעוונו.
זה לא אומר שהוא עושה רק טוב, ועדיין על הרע שלו צריך להתפטר או לפחות להודות בכשלונות שלו, שאת זה הוא לא עושה.
זה לא אומר שהוא עושה רק טוב, ועדיין על הרע שלו צריך להתפטר או לפחות להודות בכשלונות שלו, שאת זה הוא לא עושה.
יתפטר
לא לאהוב, אבל בהחלט להעריך יותר:
1. לשאוף לעסקת חטופים כוללת וסיום המערכה בעזה
2. להחליף את שר הביטחון(סורי ישראל כץ לא בנוי לתפקיד הזה)
3. להקים ועדת חקירה
4. לעזוב את המשרד
זה בהחלט יגרום לי להעריך אותו הרבה יותר כי זה יראה שהוא מבין את הטעויות שלו והוא מנסה לכפר עליהן.
1. לשאוף לעסקת חטופים כוללת וסיום המערכה בעזה
2. להחליף את שר הביטחון(סורי ישראל כץ לא בנוי לתפקיד הזה)
3. להקים ועדת חקירה
4. לעזוב את המשרד
זה בהחלט יגרום לי להעריך אותו הרבה יותר כי זה יראה שהוא מבין את הטעויות שלו והוא מנסה לכפר עליהן.
תלת פאזי.
ועכשיו לקצת עובדות.
כל החלק שאתה אומר על השביעי באוקטובר בבוקר, אין לאף אחד מושג מה קרה שם, כי עדיין לא נפתחה ועדת חקירה, כי נתניהו עדיין מונע אותה. יש רק ועדות חקירה פנים צהליות לאירועים ספציפיים (הקרב בבארי, הקרב בנחל עוז) לא לכל השביעי באוקטובר. עד שנתניהו יקבל החלטה שהוא מוכן לועדת חקירה אף אחד לא ידע כלום.
כך הדרג הצבאי כשל.
אבל מי שמינה אותו זה לא גנץ, זה נתניהו.הוא מאשר מינויי קצינים בכירים כבר עשור וחצי, כולל של גנץ עצמו (שמונה לרמטכל בידי ראש הממשלה נתניהו). הוא הגורם המוביל של כל השינויים במערכת הביטחון בעשור האחרון.
בנוגע לכישלון חיל האוויר בשביעי באוקטובר, נכון. היה. חיל האוויר נכשל. אבל האמת היא שחיל האוויר תחת נתניהו הוריד את הכוננות ממה שהיה קבוע בתקופת הממשלה הקודמת מ4 מסקרים ל2. זה הופיע בתחקיר צהל על הקרב בנחל עוז.
המזוודות התחילו להיכנס ב2014, כאחת מהתוצאות של מבצע צוק איתן.
נתניהו אגב נתן שטחים תמורת שלום, גם הכהונה הראשונה שלו כראש ממשלה וגם בכהונות הנוספות שלו שהוא פעם אחר פעם הסכים להצעות לחלוקת איוש. בנוסף לזה שהוא הצביע בעד ההתנתקות.
ועכשיו לקצת עובדות.
כל החלק שאתה אומר על השביעי באוקטובר בבוקר, אין לאף אחד מושג מה קרה שם, כי עדיין לא נפתחה ועדת חקירה, כי נתניהו עדיין מונע אותה. יש רק ועדות חקירה פנים צהליות לאירועים ספציפיים (הקרב בבארי, הקרב בנחל עוז) לא לכל השביעי באוקטובר. עד שנתניהו יקבל החלטה שהוא מוכן לועדת חקירה אף אחד לא ידע כלום.
כך הדרג הצבאי כשל.
אבל מי שמינה אותו זה לא גנץ, זה נתניהו.הוא מאשר מינויי קצינים בכירים כבר עשור וחצי, כולל של גנץ עצמו (שמונה לרמטכל בידי ראש הממשלה נתניהו). הוא הגורם המוביל של כל השינויים במערכת הביטחון בעשור האחרון.
בנוגע לכישלון חיל האוויר בשביעי באוקטובר, נכון. היה. חיל האוויר נכשל. אבל האמת היא שחיל האוויר תחת נתניהו הוריד את הכוננות ממה שהיה קבוע בתקופת הממשלה הקודמת מ4 מסקרים ל2. זה הופיע בתחקיר צהל על הקרב בנחל עוז.
המזוודות התחילו להיכנס ב2014, כאחת מהתוצאות של מבצע צוק איתן.
נתניהו אגב נתן שטחים תמורת שלום, גם הכהונה הראשונה שלו כראש ממשלה וגם בכהונות הנוספות שלו שהוא פעם אחר פעם הסכים להצעות לחלוקת איוש. בנוסף לזה שהוא הצביע בעד ההתנתקות.
להחזיר לי את כל הכסף שלו שהוא היה שלי
^^^^שיפור ישראל בזירה הבינלאומית?
תגיד לי אתה עיוור?
ישראל היום במצב הגרוע ביותר שלה בזירה הבינלאומית אי פעם.
מדינות כמו צרפת שהן בעלות ברית היסטוריות שלנו פועלות כדי לחסום אותם ומתחילות להטיל נגדנו סנקציות.
תגיד לי אתה עיוור?
ישראל היום במצב הגרוע ביותר שלה בזירה הבינלאומית אי פעם.
מדינות כמו צרפת שהן בעלות ברית היסטוריות שלנו פועלות כדי לחסום אותם ומתחילות להטיל נגדנו סנקציות.
שינהל את המלחמה כמו זלנסקי:
בלי חליפה
בלי עניבה
בלי ג'ל בשיער
כאחד האדם
בלי חליפה
בלי עניבה
בלי ג'ל בשיער
כאחד האדם
מדהים אותי איך שהשמאלנים שונאים אותו כי הוא ימני קיצוני ואיך הימנים שנשטף להם המוח שונאים אותו כי הוא שמאלני
תלת פאזי, אני מניח שאף פעם לא שמעת על הסכם חברון ב1997 *אחרי* הרצח של רבין שעליו חתם ביבי.
^^שמאלנים שונאים אותו כי הוא ימני ומושחת, וימנים שונאים אותו רק כי הוא מושחת.
שיתפטר
שיפתח ועדת חקירה ממשלתית שתחקור את כל הכשלים של ה7/10
שיבצעו בחירות נוספות.
שיפתח ועדת חקירה ממשלתית שתחקור את כל הכשלים של ה7/10
שיבצעו בחירות נוספות.
להחזיר את ראש השבכ הקודם רונן בר (שבגץ קבע כי פוטר ממניעים אישיים בלבד ללא שיקול ביטחוני), לצאת נגד הפיטורים של היועמשית, לחזור בו מההפיכה המשטרית, לקחת אחריות על השביעי באוקטובר, להקים וועדת חקירה ממלכתית, להודות על הכספים שהוא והמשרד שלו קיבלו מקטאר- לפני השביעי באוקטובר שבהחלט צריכים לחקור את הנושא, ולהתפטר מתפקידו.
אם ביבי עושה את זה וחוזר לדרך הישר, אני אחזור לכבד אותו.
זה מאוד לא סביר, הבן אדם ירד מדרך הישר כבר לפני הרבה מאוד זמן לצערי.
אם ביבי עושה את זה וחוזר לדרך הישר, אני אחזור לכבד אותו.
זה מאוד לא סביר, הבן אדם ירד מדרך הישר כבר לפני הרבה מאוד זמן לצערי.
אולי שיתחיל בלתקן את כל מה שהרס - את כלכלת המדינה, את המצב הבטחוני, שיחזיר את כל החטופים וכמה שיותר מהר, שיוויון זכויות (סליחה אבל זה לא הגיוני שאזרח חילוני מחויב להתגייס ואזרח חרדי מקבל פטור) והרשימה עוד ארוכה.
חוץ מזה שלבן אדם יש שלושה כתבי אישום ומתנהל נגדו משפט בהווה, ואני מאוד מאמינה בזכותו להוכיח את חפותו אבל לא בזמן שהוא מכהן כראש הממשלה, שיסיים את המשפט ואז יוכל להחליט אם לחזור או לא.
אבל בעיקרון ובסופו של דבר, כל מי שהיה אחראי ל7 באוקטובר, וכן הוא היה אחראי אם זה קרה במשמרת שלו, צריך ללכת בעיני הביתה. לא הגיוני שהוא הביא עלינו את אחד האסונות הכי גדולים לעם היהודי וימשיך בתפקידו. דרך אגב לא רק הוא, גם ראשי הביטחון והצבא שלא מילאו את תפקידם בשמירה עלינו.
חוץ מזה שלבן אדם יש שלושה כתבי אישום ומתנהל נגדו משפט בהווה, ואני מאוד מאמינה בזכותו להוכיח את חפותו אבל לא בזמן שהוא מכהן כראש הממשלה, שיסיים את המשפט ואז יוכל להחליט אם לחזור או לא.
אבל בעיקרון ובסופו של דבר, כל מי שהיה אחראי ל7 באוקטובר, וכן הוא היה אחראי אם זה קרה במשמרת שלו, צריך ללכת בעיני הביתה. לא הגיוני שהוא הביא עלינו את אחד האסונות הכי גדולים לעם היהודי וימשיך בתפקידו. דרך אגב לא רק הוא, גם ראשי הביטחון והצבא שלא מילאו את תפקידם בשמירה עלינו.
שלום
אנונימית
הוא עשה כל כך הרבה נזק שבשביל שאני אוהב אותו הוא צריך לגרום לשלום עולמי
לא משנה גם אם הוא יחזיר את החטופים ויתפטר עכשיו
בכל הזמן שהוא התעקש לשמור על הכסא שלו ולהפקיר את החטופים ואת החיילים שלנו הוא כבר גרם למוות של מאות והרס אלפי משפחות
ואני אפילו לא מדברת על השבעה באוקטובר (שהיה לו גם חלק גדול בזה) אלא על כל ההתנהלות שלו לאחר מכן
לא משנה גם אם הוא יחזיר את החטופים ויתפטר עכשיו
בכל הזמן שהוא התעקש לשמור על הכסא שלו ולהפקיר את החטופים ואת החיילים שלנו הוא כבר גרם למוות של מאות והרס אלפי משפחות
ואני אפילו לא מדברת על השבעה באוקטובר (שהיה לו גם חלק גדול בזה) אלא על כל ההתנהלות שלו לאחר מכן
אנונימית
יש הרבה דברים שביבי עשה שהם לא בסדר, אבל שביבי דיבר נגד אנשי מוסד ושבכ, אנשים שעובדים ימים שלמים בלי לישון כמו שצריך בשביל להגן עלינו, זה היה הקו האדום שלי.
יותר מזה, לא רק שביבי יודע לדבר נגד אנשי מוסד ושבכ כשזה באינטרס שלו, ברגע שהם עושים פעולה חזקה כנגד האויב, על זה הוא לוקח את כל הקרדיט כמו ילד גדול.
בשביל לחשוב שביבי חף מפשע אתה צריך להיות מטומטם, הוא עשה יותר מדי דברים רעים למדינה הזאת.
אנשים שאומרים שביבי "לא ידע" על השביעי באוקטובר, הוא ראש המדינה, זה התפקיד שלו לדעת, גם אנשי צבא היו אשמים, אבל הוא לא פחות אשם מההתנהלות שהייתה לו עם חמאס, הוא נתן לחמאס כסף וחשב שהמדיניות הזאת תשתיק אותם ותיצור שקט, ובינתיים חמאס עבדו על השביעי באוקטובר. סביר להניח עם הכספים שביבי הביא להם במהלך השנים, זו ללא ספק אחריות של ביבי ואשמתו.
יותר מזה, לא רק שביבי יודע לדבר נגד אנשי מוסד ושבכ כשזה באינטרס שלו, ברגע שהם עושים פעולה חזקה כנגד האויב, על זה הוא לוקח את כל הקרדיט כמו ילד גדול.
בשביל לחשוב שביבי חף מפשע אתה צריך להיות מטומטם, הוא עשה יותר מדי דברים רעים למדינה הזאת.
אנשים שאומרים שביבי "לא ידע" על השביעי באוקטובר, הוא ראש המדינה, זה התפקיד שלו לדעת, גם אנשי צבא היו אשמים, אבל הוא לא פחות אשם מההתנהלות שהייתה לו עם חמאס, הוא נתן לחמאס כסף וחשב שהמדיניות הזאת תשתיק אותם ותיצור שקט, ובינתיים חמאס עבדו על השביעי באוקטובר. סביר להניח עם הכספים שביבי הביא להם במהלך השנים, זו ללא ספק אחריות של ביבי ואשמתו.
שיחזיר כבר את החטופים ויפסיק לתת לעשרות החיילים שלנו למות בעזה במקום להגיע להסכם נורמלי.
שיפסיק לתת הנחות לחרדים, שיפסיק לתת להם כסף ממה שאנחנו מרווחים ועובדים קשה ויחייב אותם להתגייס
תלת פאזי
אולי כדאי שתקרא מה שאני אומר.
אני בשום שלב לא אומר שנתניהו אשם בשביעי באוקטובר. אמרתי שזה באחריותו, ושתחת שלטונו התרחשו המון דברים שהם גרמו לכישלון האדיר במלחמה. כמו לדוגמא הורדת הכוננות, צמצום גדודים, העברת כוחות לאיוש, צמצום אימונים וכו'. הוא לא אשם באופן אישי באף אחד מהם, אבל הוא גורם שדחף לכל הפעולות האלו או במינימום לא התנגד אליהן ומינה גורמים שקידמו אותן.
מינוי קצינים בכירים בצבא דורשים אישור שר ביטחון וראש ממשלה, בייחוד הרמטכל.
ארגנטינה זו מעצמה גרעינית שמחזיקה בצבא החזק ביותר באיזור שלנו ובזכות וטו באום, בנאטו ובאיחוד האירופי או שהיא מדינה נידחת בדרום אמריקה שההשפעה שלה על הפוליטיקה הבינלאומית היא אפסית?
צרפת מדינה חשובה לעין מונים יותר מארגנטינה.וצרפת היא לא יחידה בזה, היא גורם מוביל באיחוד האירופי, שהוא שותף סחר מרכזי מאוד של ישראל.
אולי כדאי שתקרא מה שאני אומר.
אני בשום שלב לא אומר שנתניהו אשם בשביעי באוקטובר. אמרתי שזה באחריותו, ושתחת שלטונו התרחשו המון דברים שהם גרמו לכישלון האדיר במלחמה. כמו לדוגמא הורדת הכוננות, צמצום גדודים, העברת כוחות לאיוש, צמצום אימונים וכו'. הוא לא אשם באופן אישי באף אחד מהם, אבל הוא גורם שדחף לכל הפעולות האלו או במינימום לא התנגד אליהן ומינה גורמים שקידמו אותן.
מינוי קצינים בכירים בצבא דורשים אישור שר ביטחון וראש ממשלה, בייחוד הרמטכל.
ארגנטינה זו מעצמה גרעינית שמחזיקה בצבא החזק ביותר באיזור שלנו ובזכות וטו באום, בנאטו ובאיחוד האירופי או שהיא מדינה נידחת בדרום אמריקה שההשפעה שלה על הפוליטיקה הבינלאומית היא אפסית?
צרפת מדינה חשובה לעין מונים יותר מארגנטינה.וצרפת היא לא יחידה בזה, היא גורם מוביל באיחוד האירופי, שהוא שותף סחר מרכזי מאוד של ישראל.
דברים שביבי עשה לאורך השנים ואנשים כפויי טובה ופשוט " שכחו"
1.אבטלה שלילית מהנמוכות בעולם 3.7%
2.צמצום החוב הלאומי ב 60%
3.הגדלת שכר המינימום ל 5,300 ש"ח
4.שכר הממוצע במשק עומד על כ 10,650 ש"ח כיום.
5.טיפולי שיניים בחינם עד לגיל 12 ולקשישים.
6. חוק חינוך חינם לילדים מעל גיל 3
7.קשישים בישראל זוכים להטבות מלאות בתרופות, רב קו נסיעה חינם בתחבורה הציבורית, כרטיס תושב ותיק עם כל הזכויות מקולנוע הצגות וכו'.... ונכון, יש תמיד עוד מה לשפר ואנחנו נשפר.
8.שכר החיילים והשוטרים הוכפל.
9.מדינות ערביות מגלות את הפוטנציאל הישראלי ובוחרות לקדם שיתופי פעולה כלכליים מדיניים.
10.התיירות הנכנסת גדלה בכל שנה במליון תיירים.
11.מקום 13 במדד האושר.
12.מקום 19 במדד פיתוח אנושי מתוך 149 מדינות.
13.מקום רביעי מתוך 169 במדד הבריאות העולמי.
14. בחדשנות ישראל מככבת במקום ה- 3 מתוך 144.
15.מקום 2 במדעי החלל בעולם.
16.מעצמה צבאית מספר 8 בעולם.
17.מעצמה טכנולוגית מספר 1 בעולם.
18. השקעות במחקר ופיתוח בסכומים חסרי תקדים.
19.כ 240 אלף רכבים חדשים עולים לכביש בכל בשנה.
20.קניונים מפוצצים באנשים.
21.היצוא גדל ב 110 מיליארד $ משנת 2018-2017 וזה רק ממדינות אסיה בלבד.
22.יוקר המחיה יורד בהדרגתיות באופן קבוע במשך עשר השנים של כהונתו של ראש הממשלה נתניהו.
23.ישראל חברה חשובה בכל מועדון יוקרתי בעולם מחלל, רפואה, חקלאות, מדע וכו'...
24.מדד היציבות והאמינות של ישראל עומד על aa+
25.משרדי הממשלה גדלו בכ - 35% משנת 2018 ל 2019.
26.הפעילות הביטחונית בהנהגתו של נתניהו סיכלה כמעט לחלוטין כל פעילות פח"אית. עובדתית, הפיגועים נעלמו לגמרי ואם ישנם פיגועי יחידים אז הם מטופלים במיידי כלא היו וכמויות הנפגעים ירדו משמעותית ברוך השם.
27.הוקצה תקן לסייעת שניה בגן ילדים.
28.הקצאת תקציבים מיוחדים לקהילה הלהטבית.
29.תכנית חסכון לכל ילד.
30.הקמת שדה תעופה באילת.
31.הקמת בתי חולים באשדוד, בצפון ועכשיו בבאר שבע.
32. תשתית הרכבות בישראל מהמתקדמות והמובילות בעולם.
33. קידום הרכבת הקלה בירושלים ועכשיו בתל אביב ובגוש דן.
34.מהפכה בסלולאר
35.שמיים פתוחים ומחירי כרטיסי טיסה מנמוכים בעולם.
36. חוק הקייטנות המאפשר חיסכון של אלפי שקלים לכל משפחה.
37. שינה את פני הפריפרייה.
38. התוצר לנפש עלה מ 30.000 $ ב 2009 ל 42.000 $ ב 2019
39. סיקל את הסכם הגרעין.
40. חיבור הנגב לגליל..
41. מנע לחלוטין כניסת מסתננים..
42. באר שבע בירת הסייבר של ישראל
43. סיבים אופטיים מקרית שמונה ועד אילת.
44. הקמת בית ספר/פקולטה לרפואה בגליל..
45. הוצאת הגז מהאדמה והכנסה של מיליארדים לקופת המדינה
46. בזכות המדיניות שלנו, אינטל תקים מפעל חדש בקריית גת בהשקעה של כ-40 מיליארד שקלים. זה יביא עוד אלפי מקומות עבודה בישראל
47. על המפה: שיא משתתפים ב"תגלית"
הפרויקט, שמביא צעירות וצעירים יהודים מהעולם לישראל, עושה היסטוריה: יותר מ־48,000 הגיעו לארץ בשנת 2018
48. הקמת עיר הבהדי"ם בדרום
49. אישור חוק יסוד הלאום
50. ניטרול נשק המנהרות
51. ההכרה של הנשיא טראמפ בריבונותנו ברמת הגולן
52. הקמה ובניית העיר חריש
53. הביא חיסונים לקורונה מבין הראשונים
54 פתח מלחמה על קיומנו עם איראן
((( רוב מה שרשום נכון ל2019)))
1.אבטלה שלילית מהנמוכות בעולם 3.7%
2.צמצום החוב הלאומי ב 60%
3.הגדלת שכר המינימום ל 5,300 ש"ח
4.שכר הממוצע במשק עומד על כ 10,650 ש"ח כיום.
5.טיפולי שיניים בחינם עד לגיל 12 ולקשישים.
6. חוק חינוך חינם לילדים מעל גיל 3
7.קשישים בישראל זוכים להטבות מלאות בתרופות, רב קו נסיעה חינם בתחבורה הציבורית, כרטיס תושב ותיק עם כל הזכויות מקולנוע הצגות וכו'.... ונכון, יש תמיד עוד מה לשפר ואנחנו נשפר.
8.שכר החיילים והשוטרים הוכפל.
9.מדינות ערביות מגלות את הפוטנציאל הישראלי ובוחרות לקדם שיתופי פעולה כלכליים מדיניים.
10.התיירות הנכנסת גדלה בכל שנה במליון תיירים.
11.מקום 13 במדד האושר.
12.מקום 19 במדד פיתוח אנושי מתוך 149 מדינות.
13.מקום רביעי מתוך 169 במדד הבריאות העולמי.
14. בחדשנות ישראל מככבת במקום ה- 3 מתוך 144.
15.מקום 2 במדעי החלל בעולם.
16.מעצמה צבאית מספר 8 בעולם.
17.מעצמה טכנולוגית מספר 1 בעולם.
18. השקעות במחקר ופיתוח בסכומים חסרי תקדים.
19.כ 240 אלף רכבים חדשים עולים לכביש בכל בשנה.
20.קניונים מפוצצים באנשים.
21.היצוא גדל ב 110 מיליארד $ משנת 2018-2017 וזה רק ממדינות אסיה בלבד.
22.יוקר המחיה יורד בהדרגתיות באופן קבוע במשך עשר השנים של כהונתו של ראש הממשלה נתניהו.
23.ישראל חברה חשובה בכל מועדון יוקרתי בעולם מחלל, רפואה, חקלאות, מדע וכו'...
24.מדד היציבות והאמינות של ישראל עומד על aa+
25.משרדי הממשלה גדלו בכ - 35% משנת 2018 ל 2019.
26.הפעילות הביטחונית בהנהגתו של נתניהו סיכלה כמעט לחלוטין כל פעילות פח"אית. עובדתית, הפיגועים נעלמו לגמרי ואם ישנם פיגועי יחידים אז הם מטופלים במיידי כלא היו וכמויות הנפגעים ירדו משמעותית ברוך השם.
27.הוקצה תקן לסייעת שניה בגן ילדים.
28.הקצאת תקציבים מיוחדים לקהילה הלהטבית.
29.תכנית חסכון לכל ילד.
30.הקמת שדה תעופה באילת.
31.הקמת בתי חולים באשדוד, בצפון ועכשיו בבאר שבע.
32. תשתית הרכבות בישראל מהמתקדמות והמובילות בעולם.
33. קידום הרכבת הקלה בירושלים ועכשיו בתל אביב ובגוש דן.
34.מהפכה בסלולאר
35.שמיים פתוחים ומחירי כרטיסי טיסה מנמוכים בעולם.
36. חוק הקייטנות המאפשר חיסכון של אלפי שקלים לכל משפחה.
37. שינה את פני הפריפרייה.
38. התוצר לנפש עלה מ 30.000 $ ב 2009 ל 42.000 $ ב 2019
39. סיקל את הסכם הגרעין.
40. חיבור הנגב לגליל..
41. מנע לחלוטין כניסת מסתננים..
42. באר שבע בירת הסייבר של ישראל
43. סיבים אופטיים מקרית שמונה ועד אילת.
44. הקמת בית ספר/פקולטה לרפואה בגליל..
45. הוצאת הגז מהאדמה והכנסה של מיליארדים לקופת המדינה
46. בזכות המדיניות שלנו, אינטל תקים מפעל חדש בקריית גת בהשקעה של כ-40 מיליארד שקלים. זה יביא עוד אלפי מקומות עבודה בישראל
47. על המפה: שיא משתתפים ב"תגלית"
הפרויקט, שמביא צעירות וצעירים יהודים מהעולם לישראל, עושה היסטוריה: יותר מ־48,000 הגיעו לארץ בשנת 2018
48. הקמת עיר הבהדי"ם בדרום
49. אישור חוק יסוד הלאום
50. ניטרול נשק המנהרות
51. ההכרה של הנשיא טראמפ בריבונותנו ברמת הגולן
52. הקמה ובניית העיר חריש
53. הביא חיסונים לקורונה מבין הראשונים
54 פתח מלחמה על קיומנו עם איראן
((( רוב מה שרשום נכון ל2019)))
העובדה שלדעתי נתניהו צריך להתפטר לא נובעת מהחלטה רגעית או רגשית, אלא מתוך הסתכלות על מכלול מעשיו. לטעון שזו דעה לא לגיטימית רק כי היא נחרצת זו דרך לבטל ביקורת במקום להתמודד איתה. בעיניי, מדובר באדם מושחת, גזען, ואחראי לפשעי מלחמה לא מדובר בתחושת בטן אלא במציאות המבוססת על התנהלותו בפועל. לכן הוא צריך לעמוד לדין, וככל שיימצא אשם גם לשבת בכלא
להתפטר עכשיו
אנונימי
שיתפתר.
שיקבל אחריות על ה7/10.
שיבטל את חוק הנבצרות ואת כל שאר הזבל שהממשלה הזו חוקקה.
שיסכים להקים ועדת חקירה ממלכתית
שיקבל אחריות על ה7/10.
שיבטל את חוק הנבצרות ואת כל שאר הזבל שהממשלה הזו חוקקה.
שיסכים להקים ועדת חקירה ממלכתית
להחזיר את החטופים.
אנונימי
להתפטר, בלי קשר לשונא לא שונא. הוא אחראי הוא צריך לפרוש
כול האנשים האלה שאומרים שיחזיר את החטופים... מה אגיד... באמת צודקים שיעשה הסכם שיהרוס את המדינה וניסוג מעזה העיקר להביא 20 אנשים חיים... תגידו אתם בסדר בראש או?
חמאס לא מוכן לעשות עסקה אם אנחנו לא נסוגים מעזה לגמרי מה קשה להבין ואנחנו לא ניסוג מעזה רק בשביל שהם יתעצמו עוד פעם ויעשו עוד שביעי לאוקטובר,
בנוגע לרונן בר אתם לא יכולים לצפות מביבי להשאיר בנאדם שמתמקד בדעות הפוליטיות שלו יותר מהעבודה שלו.
ואתם לא מתביישים? ככה זה הבעיה איתכם השנאה כלפי ביבי מעוורת אתכם בצורה לא נורמלית תראו איזה מהר כולם פה הסתכלו על ה20 שנשארו שם בעזה ושכחו שהוא החזיר 148 חטופים בחיים כיאילו ה148 חטופים האלו לא קיימים רק ה20 שנשארו.
והחיילים שלנו הולכים לשם בשביל ה20 החטופים האלו ולהגיד לכם את האמת? לא שווה בשביל 20 חטופים לאבד 800 חיילים עדיף שישארו שם, סליחה אני יודע שזה לא דבר קל להגיד אבל אין סיבה להחזיר 20 איש ולאבד 800 איש.
ובנוגע לאנשים שאמרו שהוא היה אמור לדעת על השביעי לאוקטובר בואו תקשיבו שניה אולי מה שאגיד יגרום למוח שלכם לעבוד, התצפתניות מודיעות למפקד שלהן המפקד שלהן מודיע לבכיר מעליו שהבכיר הזה מודיע לרמטכל והתפקיד של הרמטכל זה להודיע לביבי, יש סיבה שמפקד פיקוד דרום בשעה 00:00 חזר מאילת בשישי לאוקטובר אבל עדיין שום מידע לא הגיע לביבי והכי יפה תקלטו זה ממש יפה שומעים? לפני שהחליפו מפקדים ורמטכל וכולי מי הם היו? מי הייתה השרשרת פיקוד הצבאית שלנו? שמאלנים איזה קטע? במקרה שמאלנים שונאי ביבי במקרה המפקד של התצפתניות איים עליהן שאם ימשיכו לדבר שטויות(שהן דיווחו על תנועות חשודות על הגבול) שיעלה אותן למשפט שדרך אגב יש הקלטה של זה גם הכול סתם צירוף מקרים הא?
והכי יפה שאנשים עדיין נתפסים על התיקים שיש לו שמיום ליום מתפרקים, הנשיא טראמפ קיבל מטוס בשווי 400 מיליון דולר ובוכים לי פה על כמה סיגרים שביבי קיבל וקראו לזה שוחד, אתם מבינים את ההזיה?
הייתה הקלטה שביבי חזר לשלטון אחרי בנט שהוא דיבר עם איזה מישהו והיה בשוק ביבי אמר לו תגיד איך יכול להיות שהאוייבים שלנו התעצמו עד כדי כך ואף אחד לא ידע על זה? כלומר בנט בכלל לא שם זי* לפיד לא שם זי*.
תקשיבו אתם לא נורמלים כמה שטויות יוצאות לכם מהפה והכול זה הדברים הכי הזויים שיש.
אנשים אומרים ביבי כשל מה הוא רוצה מרונן בר וכולי תגידו יש לי שאלה אליכם, אתם יודעים מה שבכ אומר? מה הראשיי תיבות? "שירות הביטחון הכללי" עכשיו בשביעי לאוקטובר התצפתניות ב3 לפנות בוקר דיווחו על תזוזה חשודה עכשיו התפקיד של ראש השבכ זה במצבים חמורים כמו למשל ניסיון פשיטה או חדירת גבול את מי הוא אמור לידע? את ראש הממשלה נכון? בואו תסבירו לו למה אדון רונן בר משעה 3 לפנות בוקר לא ידע את ביבי? תסבירו לי אני באמת שואל איך יכול להיות שמהשבכ והרמטכל ומפקד פיקוד דרום איך רק בשעה 6 בבוקר שכבר פשטו על היישובים נזכרו להודיע לביבי? עעשיו מה אתם תמציאו לי למה הוא ישן? שישאר ער שיעשה את העבודה שלו? ביבי מקבל מידע מהמוסד משבכ ומהרמטכל ופתאום לא זה לא זה ולא זה הודיעו לו כלום עד 6 בבוקר אז בוא אני אשאל אתכם אשמת מי זה באמת?
דיי נו חלאס עם השטויות שלכם כולכם ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי אתם אובססיבים שחבל על הזמן, כול בנאדם עם טיפה שכל יכול להבין שהיה פה משהו מסריח.
וואלה לא הייתי מתפלא אם השמאל מרוב שנאה לביבי היה מוכן להקריב את הדרום העיקר להוריד אותו מכיסא ראש הממשלה.
חתיכת חוצפנים, למה מי עוד היה יכול להוריד את כול המטכל של האיראנים בשעה אחת? בנט? לפיד שעדיין בשוק שהוא היה ראש ממשלה זמני? גנץ הליצן הזה? ליברמן ? תראו כמה הבנאדם עשה בשביל המדינה ואתם פה עוג מעזים להאשים אותו במוות של 1500 איש.
ולהזכיר לכם שמתי שעשו את עסקת שליט מי יצא לרחובות להפגין שישחררו 3000 מחבלים שיותר מאלף מהם ישתתפו בטבח של השביעי באוקטובר? בנאדם נרדם בשמירה גרם לכול הצוות שלו למות ונכנע זה בנאדם שיצאתם לרחובות ואמרתם לשחרר אלפיי מחבלים בשבילו
חמאס לא מוכן לעשות עסקה אם אנחנו לא נסוגים מעזה לגמרי מה קשה להבין ואנחנו לא ניסוג מעזה רק בשביל שהם יתעצמו עוד פעם ויעשו עוד שביעי לאוקטובר,
בנוגע לרונן בר אתם לא יכולים לצפות מביבי להשאיר בנאדם שמתמקד בדעות הפוליטיות שלו יותר מהעבודה שלו.
ואתם לא מתביישים? ככה זה הבעיה איתכם השנאה כלפי ביבי מעוורת אתכם בצורה לא נורמלית תראו איזה מהר כולם פה הסתכלו על ה20 שנשארו שם בעזה ושכחו שהוא החזיר 148 חטופים בחיים כיאילו ה148 חטופים האלו לא קיימים רק ה20 שנשארו.
והחיילים שלנו הולכים לשם בשביל ה20 החטופים האלו ולהגיד לכם את האמת? לא שווה בשביל 20 חטופים לאבד 800 חיילים עדיף שישארו שם, סליחה אני יודע שזה לא דבר קל להגיד אבל אין סיבה להחזיר 20 איש ולאבד 800 איש.
ובנוגע לאנשים שאמרו שהוא היה אמור לדעת על השביעי לאוקטובר בואו תקשיבו שניה אולי מה שאגיד יגרום למוח שלכם לעבוד, התצפתניות מודיעות למפקד שלהן המפקד שלהן מודיע לבכיר מעליו שהבכיר הזה מודיע לרמטכל והתפקיד של הרמטכל זה להודיע לביבי, יש סיבה שמפקד פיקוד דרום בשעה 00:00 חזר מאילת בשישי לאוקטובר אבל עדיין שום מידע לא הגיע לביבי והכי יפה תקלטו זה ממש יפה שומעים? לפני שהחליפו מפקדים ורמטכל וכולי מי הם היו? מי הייתה השרשרת פיקוד הצבאית שלנו? שמאלנים איזה קטע? במקרה שמאלנים שונאי ביבי במקרה המפקד של התצפתניות איים עליהן שאם ימשיכו לדבר שטויות(שהן דיווחו על תנועות חשודות על הגבול) שיעלה אותן למשפט שדרך אגב יש הקלטה של זה גם הכול סתם צירוף מקרים הא?
והכי יפה שאנשים עדיין נתפסים על התיקים שיש לו שמיום ליום מתפרקים, הנשיא טראמפ קיבל מטוס בשווי 400 מיליון דולר ובוכים לי פה על כמה סיגרים שביבי קיבל וקראו לזה שוחד, אתם מבינים את ההזיה?
הייתה הקלטה שביבי חזר לשלטון אחרי בנט שהוא דיבר עם איזה מישהו והיה בשוק ביבי אמר לו תגיד איך יכול להיות שהאוייבים שלנו התעצמו עד כדי כך ואף אחד לא ידע על זה? כלומר בנט בכלל לא שם זי* לפיד לא שם זי*.
תקשיבו אתם לא נורמלים כמה שטויות יוצאות לכם מהפה והכול זה הדברים הכי הזויים שיש.
אנשים אומרים ביבי כשל מה הוא רוצה מרונן בר וכולי תגידו יש לי שאלה אליכם, אתם יודעים מה שבכ אומר? מה הראשיי תיבות? "שירות הביטחון הכללי" עכשיו בשביעי לאוקטובר התצפתניות ב3 לפנות בוקר דיווחו על תזוזה חשודה עכשיו התפקיד של ראש השבכ זה במצבים חמורים כמו למשל ניסיון פשיטה או חדירת גבול את מי הוא אמור לידע? את ראש הממשלה נכון? בואו תסבירו לו למה אדון רונן בר משעה 3 לפנות בוקר לא ידע את ביבי? תסבירו לי אני באמת שואל איך יכול להיות שמהשבכ והרמטכל ומפקד פיקוד דרום איך רק בשעה 6 בבוקר שכבר פשטו על היישובים נזכרו להודיע לביבי? עעשיו מה אתם תמציאו לי למה הוא ישן? שישאר ער שיעשה את העבודה שלו? ביבי מקבל מידע מהמוסד משבכ ומהרמטכל ופתאום לא זה לא זה ולא זה הודיעו לו כלום עד 6 בבוקר אז בוא אני אשאל אתכם אשמת מי זה באמת?
דיי נו חלאס עם השטויות שלכם כולכם ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי אתם אובססיבים שחבל על הזמן, כול בנאדם עם טיפה שכל יכול להבין שהיה פה משהו מסריח.
וואלה לא הייתי מתפלא אם השמאל מרוב שנאה לביבי היה מוכן להקריב את הדרום העיקר להוריד אותו מכיסא ראש הממשלה.
חתיכת חוצפנים, למה מי עוד היה יכול להוריד את כול המטכל של האיראנים בשעה אחת? בנט? לפיד שעדיין בשוק שהוא היה ראש ממשלה זמני? גנץ הליצן הזה? ליברמן ? תראו כמה הבנאדם עשה בשביל המדינה ואתם פה עוג מעזים להאשים אותו במוות של 1500 איש.
ולהזכיר לכם שמתי שעשו את עסקת שליט מי יצא לרחובות להפגין שישחררו 3000 מחבלים שיותר מאלף מהם ישתתפו בטבח של השביעי באוקטובר? בנאדם נרדם בשמירה גרם לכול הצוות שלו למות ונכנע זה בנאדם שיצאתם לרחובות ואמרתם לשחרר אלפיי מחבלים בשבילו
לצאת לפנסיה
רוב האנשים פה אומרים שהפתרון היחיד הוא שביבי יתפטר.
זה מראה שאתם שונאים אותו בלי סיבה, כי אם הייתה סיבה היה יכול להיות משהו שישנה את זה
זה מראה שאתם שונאים אותו בלי סיבה, כי אם הייתה סיבה היה יכול להיות משהו שישנה את זה
חח חח סוף סוף הוכחה לזה שהם סתם שונאים אותו כי הם שונאים בני אדם אין להם סיבות אמיתיות
אנונימית
עם ישראל חיי!!
העובדה שלדעתי נתניהו צריך להתפטר לא נובעת מהחלטה רגעית או רגשית, אלא מתוך הסתכלות על מכלול מעשיו. לטעון שזו דעה לא לגיטימית רק כי היא נחרצת זו דרך לבטל ביקורת במקום להתמודד איתה. בעיניי, מדובר באדם מושחת, גזען, ואחראי לפשעי מלחמה לא מדובר בתחושת בטן אלא במציאות המבוססת על התנהלותו בפועל. לכן הוא צריך לעמוד לדין, וככל שיימצא אשם גם לשבת בכלא
העובדה שלדעתי נתניהו צריך להתפטר לא נובעת מהחלטה רגעית או רגשית, אלא מתוך הסתכלות על מכלול מעשיו. לטעון שזו דעה לא לגיטימית רק כי היא נחרצת זו דרך לבטל ביקורת במקום להתמודד איתה. בעיניי, מדובר באדם מושחת, גזען, ואחראי לפשעי מלחמה לא מדובר בתחושת בטן אלא במציאות המבוססת על התנהלותו בפועל. לכן הוא צריך לעמוד לדין, וככל שיימצא אשם גם לשבת בכלא
^^^אנונימית השביעי באוקטובר לא היה באשמת ביבי זה היה באשמת רונן בר שהיה לו מודיעין על זה והוא לא עשה עם זה כלום כי הוא היה בחופשה משפחתית והוא עוד עדיין יושב על הכיסא של ראש השב"כ ויש לו הקלטות שהוא אומר לראש ימ"ר ש"י לעצור מתנחלים באפס ראיות והוא אומר שהוא שם זין על השופטים ועל כולם ואפילו אותי שאני בן 14 עצרו אותי ללא ראיות
אנוכי אני ^^ בטח שהיה על זה וועדת חקירה ואשכרה זה מה שקרה
השבעה באוקטובר היה מתוכנן כי אין אפשר לתקוף את חמאס בצורה כזאת משמעותית אם הם לא תקפו קודם כנראה שזה פשוט יצא קצת משליטה או שלא, וגם היום אומרים על זה שהם הרגו לנו רק 1500 ואנחנו להם הרבה יותר ושונאים אותנו על זה אבל תחשוב מה היה קורה אם היינו תוקפים ראשונים המון סנקציות ומלחמות נגדנו.
אם יש סוכני מוסד באיראן במשך שנים ותכננו את המבצע הזה במשך שנים אז ידעו טוב מאוד על מה שיקרה וידעו על המנהרות ועל כמה שהחמאס מתחזק והיו חייבים לעצור את זה בדרך מסויימת
פשוט מי שידע על זה אלה אנשים בודדים ובגלל זה זה נראה רע שהתצםיתניות דיווחו והתעלמו מהן ושלא היה מפתח למכולות עם הציוד הצבאי וכדומה
אבל הכל היה מתוכנן
אם יש סוכני מוסד באיראן במשך שנים ותכננו את המבצע הזה במשך שנים אז ידעו טוב מאוד על מה שיקרה וידעו על המנהרות ועל כמה שהחמאס מתחזק והיו חייבים לעצור את זה בדרך מסויימת
פשוט מי שידע על זה אלה אנשים בודדים ובגלל זה זה נראה רע שהתצםיתניות דיווחו והתעלמו מהן ושלא היה מפתח למכולות עם הציוד הצבאי וכדומה
אבל הכל היה מתוכנן
אנונימית
שיקח אחראיות ויתפטר
זה לא ראש הממשלה שלי
זה לא ראש ממשלה של מדינה דמוקרטית שחפצת חיים
זה לא ראש הממשלה שלי
זה לא ראש ממשלה של מדינה דמוקרטית שחפצת חיים
אנונימי
מומין
אני אשמח להסבר למה הוא מושחת ופושע מלחמה לדעתך.
אני אשמח להסבר למה הוא מושחת ופושע מלחמה לדעתך.
שואל השאלה:
ואוו, כל כך הרבה תגובות, לא דמיינתי..
רוב התשובות פה היו א. שיתפטר. ב. יחזיר את החטופים.
עריכה: יצא לי ארוך, אבל אלו מילים ממש חשובות שאני בטוח שיש המון משמעות לזה שתקראו אותם
לצערי זה טיעונים ממש חלשים ודי מעיד שפשוט הוא לא בא לכם טוב רגשית ולא שכלית, ואני אסביר
להגיד תתפטר זה אומר פשוט תלך, אין לנו כח לראות אותך אתה לא בן אדם טוב בשום צורה ולא יכול להועיל אף פעם.
עכשיו, אפשר להתווכח על מהלכים שהוא עשה אם הם טובים או לא, אבל קודם לכן אין לו את הסמכות להתפטר זה לא בידיים שלו, אלה בידיים של העם, יש 64 מנדטים שבחרו בו, ורצו אותו
להתפטר זה הדבר הלא דמוקרטי והלא מוסרי לעשות.
בנוסף, אתם חושבים שזה יפתור לכם את הבעיות, אתם מאמינים שהצלחת הימין זה איזה שהוא באג במערכת, טעות, איזה שהוא שילוב של פסיכוזת המונים וטיפשות שמונהגת בידי ביבי, ושביום שבו הוא יפול, פתאום כולם יעברו לדעות שמאל.
האמת רחוקה שנות אור, ביבי הוא טיפוס מאוד ממלכתי ושמרן למרות שאתם תופסים אותו אחרת, הוא מאוד חושש לגעת בבתי המשפט, נדיר שהוא מתבטא נגד בכירי צה''ל או שופטים אפילו את היועצת הוא עדין לא פיטר
לעומת זאת העם הימני, הוא לא סופר את בתי המשפט בז להם בצורה גלויה רואה בהם מושחתים מנותקים ואומר את זה בקול ברור, העם מאס בבכירי הצבא, רואה בהם אנשי שמאל רדיקלי שנגבו את השליטה בכח מהעם, שוב הוא לא מתבייש להגיד את זה.
הימין אחרי ביבי הוא ימין יותר קיצוני, יותר חזק יותר דורסני.
אתם לא רואים את זה כי אתם בטוחים שהאמת אצלכם, שאתם החכמים ביותר והמוצלחים ביותר וסדר העדיפויות שלכם רק הוא הנכון והצודק, כל השאר הם משיחים הזויים מנותקים מושחתים בבונים מנשקי קמעות ושאר ירקות. הם פשוט לא בני אדם ברי תרבות שהדעה שלהם שווה משהו אמיתי בעיניכם. ולכן רק טבעי שיקשיבו לכם, וילכו עם הדעות שלכם.
אבל לצערכם יש איזה שהוא ביבי אחד שמסית את כל העם ומונע ממנו לראות את האמת.
וכאן אנחנו מגיעים לנושא השני - החטופים.
כשאתם אומרים שהוא היה צריך להחזיר את כל החטופים, אתם בעצם אומרים שמה שצריך להיות המטרה העליונה שלנו זה להרגיש טוב.
כי באמת הדבר הכי נוראי במלחמה הזו זה החטופים ואם זה הכי נוראי כואב, אז זה הדבר הראשון שצריך להיפתר (בהגיון שלכם).
זה סדר עדיפות אחד.
הימין לעומת זאת, אומר שאסור להכנע לרגש ולכאב, ויש לחשוב רציונלית, כיצד אנחנו מונעים שוב מהאירוע של ה7.10 לקרות, כיצד אנחנו מנטרלים את האיומים סביבנו.
וכשסדר העדיפות הוא קודם כל להסיר את האיום, ברור שכמעט ואין חשיבות אמיתית להחזרת החטופים, מדובר בכמה עשרות אנשים.
בהתקפה אחת של איראן יכולים למות יותר אנשים, או בפיגוע תופת גדול. אז ברור שהסיכון בהשראת חמאס שיעשה מאות פיגועים עם פי מאות הרוגים זה לא דבר הגיוני.
כמובן שאנחנו יהודים, ואנחנו אחים, אז נעשה כל הניתן בידנו כדי להחזיר אותם, אבל סדר העדיפויות הוא קודם כל לשמור על המדינה, על העם. ובתוך האירוע הזה להציל כמה שיותר חטופים (וזה גם מה שביבי עשה בפועל, את הרב המוחלט של החטופים הוא החזיר).
עסקת חטופים משמעותה הייתה הפסקת המלחמה, יציאה מעזה, לא להלחם בלבנון, לא להלחם באיראן
להשאיר על הגדרות את חיזבאללה במלא הכח שלו עם יכולת לעשות 7.10 גדול פי עשר, ואת איראן עם כמעט פצצה גרעינית שבגדול הייתה מסיימת את הקיום שלנו כאן
אז אם מסתכלים על הרגש, באמת הכי כואב זה החטופים, ולכן היה עדיף לעצור את הכל ולהחזיר אותם.
אבל ההגיון, מאוד ברור, עם ישראל קודם, ארץ ישראל קודמת, לא יכול להיות שבגלל כמה עשרות אנשים נשאיר את חמאס וחיזבאללה בשלטון עם יכולת לעשות שוב פעם את אותה פעולה שתביא לו עוד מאות חטופים
האבסורד הגדול הוא, שמבחינתכם המחשבה שהחטופים זה לא הדבר הראשון במעלה זה מחשבה כל כך הזויה עד שהיא הדבר המרכזי שמניע את השנאה שלכם לביבי.
זה לא ביבי, זה העם.
רוב העם הגיוני, מבין את הסכנה, ומבין שעסקה כזו תהיה מסוכנת מאוד, ולכן לא רוצה אותה.
זה הגיוני, זה נורמלי, זה בטח לא סיבה לשנוא אותנו בגלל שאנחנו חושבים אחרת ממכם, בגלל שסדר העדיפויות שלנו אחר. תראו את ההגיון שבדעה שלנו!
כל עוד אתם תמשיכו בהרגשת העליונות הזו, במחשבה שאתם המוסר הצדק והחכמה.
אתם רק תתנתקו יותר ויותר מהעם.
הימין לא מפחד, הוא אומר את דעותיו בגלוי, היום שאחרי ביבי הוא יום הרבה יותר ימני, הוא יום שבו סיפוח גירוש בנייה התנחלויות בית המקדש אלו לא מילות גנאי, אלה להפך.
אני מקווה בשבילכם ובשבילי שתתפקחו, שתפתחו את העיינים, שתראו שאנחנו גם רוצים את הטוב ביותר עבור עם ישראל, אנחנו לא עיוורים ולא מוסתים אנחנו אנשים עם חשיבה רציונלית שונה משלכם, תתווכחו עם הדעות שלנו, אל תעררו על מי שאנחנו, על הקיום שלנו
הכח הוא באחדות, יש חשיבות לדעות שלכם, יש להם מקום בשיח, אבל צריך להיות שיח, דיבור, חיבור.
כי אחרת - ינצח מי שצועק יותר חזק.
ספויילר - זה לא אתם.
ואוו, כל כך הרבה תגובות, לא דמיינתי..
רוב התשובות פה היו א. שיתפטר. ב. יחזיר את החטופים.
עריכה: יצא לי ארוך, אבל אלו מילים ממש חשובות שאני בטוח שיש המון משמעות לזה שתקראו אותם
לצערי זה טיעונים ממש חלשים ודי מעיד שפשוט הוא לא בא לכם טוב רגשית ולא שכלית, ואני אסביר
להגיד תתפטר זה אומר פשוט תלך, אין לנו כח לראות אותך אתה לא בן אדם טוב בשום צורה ולא יכול להועיל אף פעם.
עכשיו, אפשר להתווכח על מהלכים שהוא עשה אם הם טובים או לא, אבל קודם לכן אין לו את הסמכות להתפטר זה לא בידיים שלו, אלה בידיים של העם, יש 64 מנדטים שבחרו בו, ורצו אותו
להתפטר זה הדבר הלא דמוקרטי והלא מוסרי לעשות.
בנוסף, אתם חושבים שזה יפתור לכם את הבעיות, אתם מאמינים שהצלחת הימין זה איזה שהוא באג במערכת, טעות, איזה שהוא שילוב של פסיכוזת המונים וטיפשות שמונהגת בידי ביבי, ושביום שבו הוא יפול, פתאום כולם יעברו לדעות שמאל.
האמת רחוקה שנות אור, ביבי הוא טיפוס מאוד ממלכתי ושמרן למרות שאתם תופסים אותו אחרת, הוא מאוד חושש לגעת בבתי המשפט, נדיר שהוא מתבטא נגד בכירי צה''ל או שופטים אפילו את היועצת הוא עדין לא פיטר
לעומת זאת העם הימני, הוא לא סופר את בתי המשפט בז להם בצורה גלויה רואה בהם מושחתים מנותקים ואומר את זה בקול ברור, העם מאס בבכירי הצבא, רואה בהם אנשי שמאל רדיקלי שנגבו את השליטה בכח מהעם, שוב הוא לא מתבייש להגיד את זה.
הימין אחרי ביבי הוא ימין יותר קיצוני, יותר חזק יותר דורסני.
אתם לא רואים את זה כי אתם בטוחים שהאמת אצלכם, שאתם החכמים ביותר והמוצלחים ביותר וסדר העדיפויות שלכם רק הוא הנכון והצודק, כל השאר הם משיחים הזויים מנותקים מושחתים בבונים מנשקי קמעות ושאר ירקות. הם פשוט לא בני אדם ברי תרבות שהדעה שלהם שווה משהו אמיתי בעיניכם. ולכן רק טבעי שיקשיבו לכם, וילכו עם הדעות שלכם.
אבל לצערכם יש איזה שהוא ביבי אחד שמסית את כל העם ומונע ממנו לראות את האמת.
וכאן אנחנו מגיעים לנושא השני - החטופים.
כשאתם אומרים שהוא היה צריך להחזיר את כל החטופים, אתם בעצם אומרים שמה שצריך להיות המטרה העליונה שלנו זה להרגיש טוב.
כי באמת הדבר הכי נוראי במלחמה הזו זה החטופים ואם זה הכי נוראי כואב, אז זה הדבר הראשון שצריך להיפתר (בהגיון שלכם).
זה סדר עדיפות אחד.
הימין לעומת זאת, אומר שאסור להכנע לרגש ולכאב, ויש לחשוב רציונלית, כיצד אנחנו מונעים שוב מהאירוע של ה7.10 לקרות, כיצד אנחנו מנטרלים את האיומים סביבנו.
וכשסדר העדיפות הוא קודם כל להסיר את האיום, ברור שכמעט ואין חשיבות אמיתית להחזרת החטופים, מדובר בכמה עשרות אנשים.
בהתקפה אחת של איראן יכולים למות יותר אנשים, או בפיגוע תופת גדול. אז ברור שהסיכון בהשראת חמאס שיעשה מאות פיגועים עם פי מאות הרוגים זה לא דבר הגיוני.
כמובן שאנחנו יהודים, ואנחנו אחים, אז נעשה כל הניתן בידנו כדי להחזיר אותם, אבל סדר העדיפויות הוא קודם כל לשמור על המדינה, על העם. ובתוך האירוע הזה להציל כמה שיותר חטופים (וזה גם מה שביבי עשה בפועל, את הרב המוחלט של החטופים הוא החזיר).
עסקת חטופים משמעותה הייתה הפסקת המלחמה, יציאה מעזה, לא להלחם בלבנון, לא להלחם באיראן
להשאיר על הגדרות את חיזבאללה במלא הכח שלו עם יכולת לעשות 7.10 גדול פי עשר, ואת איראן עם כמעט פצצה גרעינית שבגדול הייתה מסיימת את הקיום שלנו כאן
אז אם מסתכלים על הרגש, באמת הכי כואב זה החטופים, ולכן היה עדיף לעצור את הכל ולהחזיר אותם.
אבל ההגיון, מאוד ברור, עם ישראל קודם, ארץ ישראל קודמת, לא יכול להיות שבגלל כמה עשרות אנשים נשאיר את חמאס וחיזבאללה בשלטון עם יכולת לעשות שוב פעם את אותה פעולה שתביא לו עוד מאות חטופים
האבסורד הגדול הוא, שמבחינתכם המחשבה שהחטופים זה לא הדבר הראשון במעלה זה מחשבה כל כך הזויה עד שהיא הדבר המרכזי שמניע את השנאה שלכם לביבי.
זה לא ביבי, זה העם.
רוב העם הגיוני, מבין את הסכנה, ומבין שעסקה כזו תהיה מסוכנת מאוד, ולכן לא רוצה אותה.
זה הגיוני, זה נורמלי, זה בטח לא סיבה לשנוא אותנו בגלל שאנחנו חושבים אחרת ממכם, בגלל שסדר העדיפויות שלנו אחר. תראו את ההגיון שבדעה שלנו!
כל עוד אתם תמשיכו בהרגשת העליונות הזו, במחשבה שאתם המוסר הצדק והחכמה.
אתם רק תתנתקו יותר ויותר מהעם.
הימין לא מפחד, הוא אומר את דעותיו בגלוי, היום שאחרי ביבי הוא יום הרבה יותר ימני, הוא יום שבו סיפוח גירוש בנייה התנחלויות בית המקדש אלו לא מילות גנאי, אלה להפך.
אני מקווה בשבילכם ובשבילי שתתפקחו, שתפתחו את העיינים, שתראו שאנחנו גם רוצים את הטוב ביותר עבור עם ישראל, אנחנו לא עיוורים ולא מוסתים אנחנו אנשים עם חשיבה רציונלית שונה משלכם, תתווכחו עם הדעות שלנו, אל תעררו על מי שאנחנו, על הקיום שלנו
הכח הוא באחדות, יש חשיבות לדעות שלכם, יש להם מקום בשיח, אבל צריך להיות שיח, דיבור, חיבור.
כי אחרת - ינצח מי שצועק יותר חזק.
ספויילר - זה לא אתם.
אנונימי
אני מאמינה שהוא עושה את הכי טוב שלו גם הוא בנאדם בסך הכול אנשים מצפים תמיד ליותר
^^
וואו
סיכמת את זה נורא יפה, מאוד מקווה שיהיה מי שיקשיב.
ולשאלה כדי שלא ימחקו לי- אני מניחה שלהמשיך לנהל את המלחמה ולהביא להישגים צבאיים, להחזרת החטופים ולהסרת האיום הגרעיני של איראן ושל שלוחותיה.
וואו
סיכמת את זה נורא יפה, מאוד מקווה שיהיה מי שיקשיב.
ולשאלה כדי שלא ימחקו לי- אני מניחה שלהמשיך לנהל את המלחמה ולהביא להישגים צבאיים, להחזרת החטופים ולהסרת האיום הגרעיני של איראן ושל שלוחותיה.
אנונימית
שואל השאלה:
^תודה!מקווה כמוך..
^תודה!מקווה כמוך..
אנונימי
יפסיק להביא לחרדים כסף מהמיסים+יחזיר את החטופים
שיתפטר
אנונימי
אנונימי? אני אהיה כנה אני קראתי רק את החלק האחרון שאמרת הכוח הוא באחדות, אז אני רוצה להגיד לך משהו בנוגע לזה:
אם השביעי לאוקטובר לא איחד אותנו שום דבר לא יאחד, אף פעם גם בתנך לא היינו מאוחדים תמיד היו שבטים
אם השביעי לאוקטובר לא איחד אותנו שום דבר לא יאחד, אף פעם גם בתנך לא היינו מאוחדים תמיד היו שבטים
אני באמת לא מבין מה הבעיה להכיר בזה שהוא אחראי לשבעה באוקטובר, המדיניות שלו של לנהל את הסכסוך ושל "חמאס הוא נכס" (יש ציטוטים אם לא שלו אז של סמוטריץ' למשל) והוא אפילו לא לקח אחריות בניגוד לכל בן אדם אחר שיש לו אחריות על זה (כולם כבר לא בתפקיד אגב). הוא ממשיך את המלחמה בלי שום אסטרטגיה מדינית אחרי שכבר לפני שנה הוא אמר שאנחנו "כפסע מהניצחון המוחלט" כדי להימנע מבחירות ומוועדת חקירה ממלכתית. אין מלחמה בעולם שנגמרה בלי הסדר מדיני כלשהו והוא לא מוכן לדבר על זה. אגב, בסוף 64 מנדטים שבחרו בו הם 48% מהקולות הכשרים (בגלל שמרצ לא עברה את אחוז החסימה וזה שינה את הגושים) וזה לגמרי לא מספיק להעביר רפורמות כל כך גדולות כמו
ההפיכה המשטרית. גם בלי קשר לזה, הוא גרם ל"שמאלני" להיות קללה בכך שהפך את כל מי שלא מסכים איתו לבוגד ושמאלני ופילג ככה את העם עם שקרים ופייק ניוז שהוא הפיץ (למשל 53 מיליארד לחמאס). סליחה אם יצא מבולגן.
ההפיכה המשטרית. גם בלי קשר לזה, הוא גרם ל"שמאלני" להיות קללה בכך שהפך את כל מי שלא מסכים איתו לבוגד ושמאלני ופילג ככה את העם עם שקרים ופייק ניוז שהוא הפיץ (למשל 53 מיליארד לחמאס). סליחה אם יצא מבולגן.
מזאת אומרת לא לקח אחריות?
^
הבנאדם שבוע אחרי נאם ואמר שהוא לוקח אחריות, וגם לא מזמן הוא היה בראיון ואמר בראיון שהוא עשה טעויות.
וגם שוב זה שיש אשמה עליו אין ספק אבל לבוא ולהאשים רק אותו זה כבר לא בסדר, בוא תסביר לי למה ראש השבכ/הרמטכל בשעה 3 לפנות בוקר שראו תזוזה חשודה ראו 3000 עזתים ליד הגדר עם דחפורים לא דיווחו לביבי?
זה התפקיד שלהם אם יש משהו הם אלו שמדווחים לממשלה אז בוא תסביר לי אם זאת לא בגידה מה זה יכול להיות?
ואני לא מצפה שאתם תדעו את זה הרי אתם ילדים אז בטח רובכם לא מתעניינים בדברים האלה אבל אחרי יום כיפור יצא חוק שגם החייל הכי פשוט אם הוא רואה משהו כמו שקרה בשביעי בין אם זה תזוזה חשודה או לא יודע מה יכול לדווח לממשלה
ויש לך עדויות שאנשים שרצו לדווח לממשלה נעצרו לחקירה על ידי השבכ
^
הבנאדם שבוע אחרי נאם ואמר שהוא לוקח אחריות, וגם לא מזמן הוא היה בראיון ואמר בראיון שהוא עשה טעויות.
וגם שוב זה שיש אשמה עליו אין ספק אבל לבוא ולהאשים רק אותו זה כבר לא בסדר, בוא תסביר לי למה ראש השבכ/הרמטכל בשעה 3 לפנות בוקר שראו תזוזה חשודה ראו 3000 עזתים ליד הגדר עם דחפורים לא דיווחו לביבי?
זה התפקיד שלהם אם יש משהו הם אלו שמדווחים לממשלה אז בוא תסביר לי אם זאת לא בגידה מה זה יכול להיות?
ואני לא מצפה שאתם תדעו את זה הרי אתם ילדים אז בטח רובכם לא מתעניינים בדברים האלה אבל אחרי יום כיפור יצא חוק שגם החייל הכי פשוט אם הוא רואה משהו כמו שקרה בשביעי בין אם זה תזוזה חשודה או לא יודע מה יכול לדווח לממשלה
ויש לך עדויות שאנשים שרצו לדווח לממשלה נעצרו לחקירה על ידי השבכ
הוא לא לקח אחריות, הוא התחמק. הוא אמר משהו כללי שכולם צריכים לתת תשובות או משהו כזה כדי לצאת ידי חובה.
אני לא אמרתי שהוא היחיד שאשם, אבל הוא היחיד שנשאר בתפקיד שלו, כי כמו שכתבתי, כולם התפטרו או פוטרו. הדרישה ממנו להתפטר גם כשהיו עוד אנשים שאחראים עדיין בתפקיד כמו רונן בר או הרצי הלוי או גלנט נבעה מכך שמי שאחראי למנות את המחליפים שלהם זה ביבי, ואי אפשר שמי שנושא ימנה את אנשים לתפקידים האלה, ולכן קודם ממנים מישהו חדש בראש ההיררכיה.
אני לא אמרתי שהוא היחיד שאשם, אבל הוא היחיד שנשאר בתפקיד שלו, כי כמו שכתבתי, כולם התפטרו או פוטרו. הדרישה ממנו להתפטר גם כשהיו עוד אנשים שאחראים עדיין בתפקיד כמו רונן בר או הרצי הלוי או גלנט נבעה מכך שמי שאחראי למנות את המחליפים שלהם זה ביבי, ואי אפשר שמי שנושא ימנה את אנשים לתפקידים האלה, ולכן קודם ממנים מישהו חדש בראש ההיררכיה.
שכחתי להוסיף מקודם שהוא עומד למשפט ורק זה אמור לגרום לו להתפטר, כמו שהוא רצה שאולמרט יתפטר.
שמע אני מבין את הטיעונים שלך ומסכים עם חלק גם אבל יש משהו אחד שאני אומר לכול האנשים שמעלים את התיקים שלו והמשפט שלו וזה שכול התיקים שלו נופלים אחד אחרי השני, וזה מגוחך שפותחים לבנאדם תיק שוחד על זה שקיבל כמה סיגרים, זה הדבר הכי פתטי ודפוק שראיתי בחיים שלי.
בנוגע לפיטורים אני לא חושב שיש מישהו יותר טוב ולכן הייתי מעדיף שלא יתפטר , ביבי הוא היחיד שמסוגל לנהל כול כך הרבה זירות ולנצח בכולן, ויותר מזה אני אגיד לך, אפשר לומר על ביבי המון דברים אבל להגיד שלא אכפת לו מביטחון מדינת ישראל? מי יכול להגיד דבר כזה, רק בנאדם שלא מבין שום דבר מהחיים שלו או שזה ילדים שכול העובדות שלהם מביאים מהאינטרנט ומבססים דעות על זה, ואם זה דברים שהם ראו בטוויטר והאמינו לזה אז בכלל אין מה לקחת אותם ברצינות, טוויטר זה מקום אנטישמי ברמות מטורפות.
אתה בן 16, אתה לא נולדת בתקופה שהשמאל היה בשלטון שזאת הייתה תקופה שכול שבוע היה לך אוטובוסים עם חיילים ואזרחים מתפוצצים, וזאת הסיבה שאני מעדיף את ביבי בשלטון, אני רואה ילדים פה אומרים ליברמן אומרים בנט אומרים באמת שמות הזויים שכביכול יחליפו את ביבי ומצד אחד אני אומר טוב הם בני 14 15 16 הם עוד קטנים ואני אומר תודה שהם לא חוו את מה שהיה פה שהשמאל היה בשלטון, אני לא הייתי רוצה שאתם בגיל 5 6 תלכו ברחוב ותשמעו פיצוצים שונים של אוטובוסים.
נכון שיש בלאגן והשביעי לאוקטובר שזה גם חלק מהאשמה היא על ביבי והוא עשה טעויות כמו למנות את רונן בר הבוגד הזה, אבל אין מישהו אחר אחי אין אני אמרתי אלך פעם ביבי יותר מידי זמן בשלטון צריך שינוי אבל איזה שינוי אחי מי כבר יכול להביא משהו יותר טוב לשולחן
בנוגע לפיטורים אני לא חושב שיש מישהו יותר טוב ולכן הייתי מעדיף שלא יתפטר , ביבי הוא היחיד שמסוגל לנהל כול כך הרבה זירות ולנצח בכולן, ויותר מזה אני אגיד לך, אפשר לומר על ביבי המון דברים אבל להגיד שלא אכפת לו מביטחון מדינת ישראל? מי יכול להגיד דבר כזה, רק בנאדם שלא מבין שום דבר מהחיים שלו או שזה ילדים שכול העובדות שלהם מביאים מהאינטרנט ומבססים דעות על זה, ואם זה דברים שהם ראו בטוויטר והאמינו לזה אז בכלל אין מה לקחת אותם ברצינות, טוויטר זה מקום אנטישמי ברמות מטורפות.
אתה בן 16, אתה לא נולדת בתקופה שהשמאל היה בשלטון שזאת הייתה תקופה שכול שבוע היה לך אוטובוסים עם חיילים ואזרחים מתפוצצים, וזאת הסיבה שאני מעדיף את ביבי בשלטון, אני רואה ילדים פה אומרים ליברמן אומרים בנט אומרים באמת שמות הזויים שכביכול יחליפו את ביבי ומצד אחד אני אומר טוב הם בני 14 15 16 הם עוד קטנים ואני אומר תודה שהם לא חוו את מה שהיה פה שהשמאל היה בשלטון, אני לא הייתי רוצה שאתם בגיל 5 6 תלכו ברחוב ותשמעו פיצוצים שונים של אוטובוסים.
נכון שיש בלאגן והשביעי לאוקטובר שזה גם חלק מהאשמה היא על ביבי והוא עשה טעויות כמו למנות את רונן בר הבוגד הזה, אבל אין מישהו אחר אחי אין אני אמרתי אלך פעם ביבי יותר מידי זמן בשלטון צריך שינוי אבל איזה שינוי אחי מי כבר יכול להביא משהו יותר טוב לשולחן