9 תשובות
זה ממש לא בזבוז זמן, זה יגרום לך להגיע הרבה יותר מוכנה נפשית ופיזית
כושר קרבי זה לאנשים שרוצים להיות כמה שיותר מוכנים לקרבי ולכוון בדרך כלל ליחידות חזקות, לא חושב שזה בזבוז
לא, לא ביזבוז זמן.
אתה עושה את זה גם בשבילך, לא משנה איםה תהייה, גם אם תהייה בחיר רגיל, יהיה לך אחרי זה קל
זה ממש לא בזבוז זמן
בלוחמה זה הכי יתרון בעולם אם את כבר בכושר
לרוב את גם בונה את הכושר כשאת מגיעה לתפקיד אבל יש גם לוחמה כמו איסוף שיכולים להפיל אותך על זה שאת לא בכושר מספיק
שואל השאלה:
כן האמת אני חושבת על איסוף^
אני הייתי שם ובחרתי לרדת מרצוני אבל באמת חצי מהפלוגה נפלה על כושר או על ריצה
זה פשוט מכין אותך לכושר בטירונות
חלק עושים את זה מהסיבה הזאת וחלק כהכנה לאיזשהו יום סיירות/גיבוש
זה לא בזבוז זמן
בכןשר קרבי כל אחד ברמה אחרת וזה בסדר
יש גם המון המון נשים ורובן משובצות לחיר או פלחצ
יש כאלה שיגידו שזה בזבוז זמן
אני לא חושבת - כמישהי בכושר קרבי