12 תשובות
אז אל חשש
למה? לא ממש לא לאיראן אף אחד לא יצטרף ואנחנו נשמיד אותה וארצות הברית לצידנו
לא
אם כבר עכשיו אנחנו במצב טוב יותר יחסית
היו מאז ההקמה של המדינה דברים הרבה יותר גרועים
ושרדנו בהכל וגם התחזקנו
אז אין סיבה שזה לא יקרה עכשין
כן
כולנו נמות ישראל תימחק מהמפה
לא אני יציל אותך
עם מה שראינו עד היום, ה' יעזור לנו כמו שעזר עד היום.
לא
סביר שלא יהיה לה סוף.
אני חושב שנלחם הרבה מלחמות ננצח בכולם, יום אחד תהיה מלחמה גדולה בהובלת המשיח, המשיח יבוא ויגאל אותנו ומשם אני לא יודע כלום.
אבל עם ישראל חי לנצח