16 תשובות
אל תתייחסי אליהם כנראה לא התייחסו אליהם מספיק בילדות אז הם מוציאים את זה על אחרים
תקשיבי זה פשוט מאוד
אנשים מפחדים ממי ששונה מהם
הם נראים העתק הדבק אחד של השני ובגלל זה כואב להם שיש לך אופי משלך
הם יקחו את הדיפרנט והתבריינו אליו כי הם רגילים שכולם חושבים אותו דבר מתלבשים אותו דבר מדברים אותו דבר שומעים את אותה המוזיקה ככה הם פשוט
זו תרבות כזו בישראל שכולם נהיו ערסים וצאחלות וסוקלים את כל מי שהוא לא הם
תמשיכי בשלך אהובה !
תגידי תודה שיש לך אישיות משלך ואת לא הולכת אחרי עדר כבשים
נראה איפה את תהי עוד עשור ואיפה הם
בהצלחה בהמשך! הכל עובר !
כן ככה זה ילדים. מכירה את זה
נטפלים לכל מי שנראה שונה
קחי את זה במחמאה. את לא נראית copy paste כמוהם ולא מפחדת להיות עצמך. הם חלשים כי הם מורידים ממך בשביל צומי ולהיראות מגניבים לחברים שלהם.
את לא צריכה חברים חדשים אם אלה האופציות שלך. אבל תהיי נחמדה אליהם, זה בדרך כלל משפר את המצב. אל תנסי לריב איתם על זה, פשוט תראי שזה לא מזיז לך. הם מחפשים לריב. ככה זה.

אם את רוצה פעם הבאה ששואלים אותך אם את חתול תגידי כן ותרדפי אחריהן על ארבע. סתםסתם.
^ממש לא ככה זה ילדים
יש ילדים שלא מעניין אותם מנראות של מישהו אחר או מבחירות שכל אחד עושה עם עצמו
זה רק דור הערסים והצאחלות שישתלט על המדינה
שואל השאלה:
^לא אני עכשיו באמת שוקלת לעשות את זה
יש גם שהם לא ערסים וצאחלות
^^לעשות מה
^ילדים תמיד מוצאים מישהו לרדת עליו אם הם חסרי ביטחון. זה לא אומר שזה בסדר אבל זה תמיד היה ככה. ההורים שלהם לא אוהבים אותם מספיק
שואל השאלה:
^^לרדוף אחריהם על ארבע
לא יודעת אני פגשתי כמה וכמה ילדים בחיי
לא כולם היו בריונים וילדים חרא
^^אל תמשיכי את המעגל הזה
^כשהייתי בבית ספר היו מציקים לי כל הזמן והפתרון או היה להיות נחמדה פשוט או ממש להיכנס לcharacter שהם יצרו לי בשביל להפחיד אותם.
נגיד ילדים צחקו עליי ועשו תנועה של לנסר את היד או משהו ואמרו לכי לחתוך בסנטר אז רדפתי אחריהם ואמרתי שאני אחתוך אותם. לא קרה שוב
שואל השאלה:
סבבה תודה
^^ עוד יותר יציקו לה אם היא תעשה משהו כזה
^כן ברור שזה לא כולם אבל בכל דור יש כאלה. עכשיו זה דור מוזר בגלל הרשתות החברתיות וכל זה

ואל באמת תרדפי אחריהן על ארבע זה מצחיק אבל יכול גם להחמיר את המצב
כן אל תעשי את זה באמת. אני סתם נמאס לי מהם.

הם מחפשים תגובה. אלה אותם ילדים שהיו עולים לגג של הסנטר כדי לראות ילדי סנטר ולחפש לריב איתם. בדרך כלל אם מתעלמים הם נעלמים, או מה שאני עשיתי פעם, התחברתי עם הצ'אחלות וזה נרגע