56 תשובות
איך הגעת למסקנה שזה בגללך
למה אתה חושב שזה קשור אליך
כן
טל 2
שואל השאלה:
אני לא שחקן אבל יש לי מראה של שחקן
אנונימי
שואל השאלה:
לא לשים עליי את החוסר ביטחון שלכם מה אף פעם מישהו לא הראה לכם עניין??
אנונימי
אל תגיע למסקנות שזה בגללך חחחחחחחחח
תבכה יותר חזק
שואל השאלה:
זו בחורה שאנחנו בקטע אני לא קופץ..
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני בוכה רק בלילות
אנונימי
או או אתם אפילו לא ביחד שתעוף ככה
לא בהכרח זה בגללך
שואל השאלה:
בקיצור תענו זה אומר שהיא ממש רצינית לגבי הקשר שהיא ככה מראה נכונות באופן קיצוני?
אנונימי
למה אתה צריך אישורים אם אתה יודע שאתם בקטע
שואל השאלה:
אני לא עף שתיהיו בריאים את אני אומר את הדברים כמו שהם
אנונימי
דקה תן לי לשאול אותך שאלה אתה דתי?
אם כן יש סיכוי
אנונימית
אנחנו לא יכולים להגיד לך אם היא רצינית או לא כי היא התחילה לשים שמלה במקום מחשוף
וגם זה לא בטוח בגללך
שואל השאלה:
freddies gf
היא בקטע בטוח אבל כנראה או שלא ניסחתי נכון את השאלה


התכוונתי "בחורה רצינית"
אנונימי
שואל השאלה:
היא לא שמה לבוש כזה בחיים באחריות ראיתי כבר את כל מה שהיא שמה איתי
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא מתמקדים בשאלה ומתעסקים בחוסר ביטחון עכשיו תנסו לעזור אנשי סטיפס
אנונימי
אז תשאל אותה? במקום לשאול אותנו שאנחנו לא מכירים לא אותה ולא אותך
שואל השאלה:
איך מלבוש שהכל בחוץ לכזה צנוע
אנונימי
זה תלוי בחשיבה של הבחורה, אם בערכים שלה כשהיא תתלבש צנוע בשביל מישהו זה אומר שהיא מכבדת אותו ולוקחת אותו רציני זה כן אבל יכול להיות מישהי שלא עושה את הקשר בין זה לזה ויכולה להתייחס למישהו רציני בדרכים אחרות
שואל השאלה:
פדיחה אני מרגיש שהיא עושה את זה בשבילי כדי שאתן לה יותר יחס
אנונימי
שואל השאלה:
כי היא יודעת קצת מחברות עליי שיש לי בעיה עם זה
אנונימי
למה שלא תשאל אותה פשוט
אנחנו לא מכירים לא אותה ולא אותך לא יכולים לענות לך על זה
מי אמר שזה בגללך ואיך זה קשור לרצינית
וואי וואי מה עשית לה שהיא ככה משתנה בישבילך?
פלייבוי קטן
אנונימית
שואל השאלה:
בואו ממחשופים הכי חשופים בטן חזה רגליים לשמלה??
זה מוזר לי ממש
אנונימי
שואל השאלה, זה בסדר לגמרי שאתה לא מתחבר למחשוף, לכל אחד ואחת יש העדפות שלו, יש בנים ובנות שמחפשות מישהו/י שמעריכה את עצמה פיזית (לא בהכרח צריך להתלבש בשמלה כדי שהיא תעריך את עצמה פיזית אבל הבנת למה התכוונתי), ממה שאני מבינה מהסיטואציה זה שלא היה לה אכפת מלשנות את הדרך בה היא מתלבשת בשבילך, לפעמים אנחנו עושים שינויים קטנים כדי להראות אכפתיות לזוגיות, וזה בסדר לגמרי כי גם אני השתנתי ממש בכמה דברים בודדים וזה עשה לי טוב, כל עוד זה לא קיצוני והיא מרגישה שזה נכון עבורה והיא שלמה עם זה אז אין פה שום בעיה
אנונימי
^כי כשאת עושה ניתוק משתמש זה תמיד יראה כאנונימי אבל לפני שאת עונה לשאלה אז זה מראה לפי המגדר
אה הבנתי עכשיו
אם אתה צודק שזה בגללך אז כנראה שהיא ממש ממש רצינית ואם זה מתאים לך בהצלחה לכם :)
שואל השאלה:
^כי השמיים כחולים
אנונימי
לך תדע אולי היא קיבלה מחזור והיא מרגישה נפוחה זה מה שאני עושה כדי להרגיש יותר בנוח
אבל אהבתי את הגישה שחיברת את זה אליך יצירתי
שואל השאלה:
^היא פטיט ורזה צרה בספק שזה נכון

מה,לחפש בכוח את כל הסיבות שלא מה הקטע תנסו לעזור

שאלתי לגבי אם היא רצינית בחורה רצינית
אנונימי
שואל השאלה:
לא צריך את האישור שלכם שהיא בקטע התכוונתי על בחורה לקשר רציני אם זה מראה רצינות כי הייתי מופתע מזה
אנונימי
זה כן מראה על רצינות עצמית, גם אם היא לא עושה את זה בשבילך או כן, ערך עצמי הוא חשוב, כמובן אני לא אומר שבשביל להוכיח זאת שמים בהכרח שמלה אפשר גם להתלבש הכי רגיל שיש ללא לחשוף את עצמך, אני גם מעריך את הגוף שלי בצורה מינימלית וזה גם מראה על ערך עצמי
^מה למה זה מראה לי ניתוק משתמש מאנונימי, בכל אופן מקווה שהבנת למה התכוונתי
נשמע שהיא באמת עושה את זה בגללך, אני לא חושב שיש עוד סיבה לשינוי כזה ועוד בתחילת הקיץ
אנונימי
היא רוצה שתעריך אותה יותר והיא רוצה גם להעריך את עצמה יותר, היא מרגישה שהיא רוצה לכבד יותר את הערך העצמי שלה בצורה רצינית וכנראה גם כלפייך ולהתחיל בכללי להעריך את עצמה יותר וזה עובדתית מושך את הלב :)

אפשר להבין לגמרי למה היא עושה את זה ואני מעריך בנות כאלו, אתה ממש זכית.

אני לא הייתי מתלבש כמו איזה ערס ליד בת זוג העתידית שלי כי היא תחשוב שאני איזה אהבל שלא אכפת לו מעצמו וזה נכון, כבוד כלפיי מי שמולך זה תמיד חושב.
שואל השאלה:
לגמריי
אנונימי
שתדע לך שאתה ממש זכית בה.
שואל השאלה:
כן אבל הלבוש מלפני הוריד לי לא אשקר עצם זה כאילו שהיא התלבשה ככה לפני
אנונימי
שואל השאלה:
^כן אבל אם היית רואה את הלבוש הרגיל לא היית חושב שזה רגיל כי זה קיצוני ומחמיא לי אבל לא הייתי בטוח אם זה כזה רציני


אתם אומרים שזה לא אומר הרבה
אנונימי
בלבוש רגיל מכובד אני מתכוון כמו שורט וחולצה רגילה, וזה גם נהדר, כאילו זה תלוי בעין אבל לרוב מחשוף זה כשממש שמים דגש על חלקים רגישים בחוץ
אי אפשר לדעת אם היא רצינית אסל כנראה יש לה קראש חזק עלייך
אנונימי
^^וזה בסדר לגמרי, אם בשבילה השינוי הזה היה רלוונטי ומועיל זה אומר שאכפת לה ממך, לפעמים משנים דברים קטנים בשביל זוגיות בריאה, כמובן השינויים לא אמורים להגיע בצורה קיצונית, אבל אם בדברים הקטנים בן אדם מוכן להשתנות, זה אומר שלבן אדם כן אכפת
תקשיב אחי, זה לא שאלה שאנשים זרים יכולים לענות עליה. תשאל אותה בעצמך. אנחנו לא מכירים אותה.
שואל השאלה:
לא אמרתי לה כלום בחיים לגבי הלבוש היא הבינה לבד

אני לא אחד שמשנה את העולם זה צריך להיות טבעי
אנונימי
^צודק לגמרי וזה נהדר ביותר אם היא גם מרצונה החליטה לעשות זאת, אז כן זה אומר שכן אכפת לה ממך
אם היא בקטע שלך ואמרת לה שאתה רוצה מישהי שלא מתלבשת חשוף, מאוד הגיוני שהיא נורא רצינית לגביך
לך על זה
מה אתה קשור בור אחד
שואל השאלה:
את פירשת תקיפה עניתי בהתאם למה ששאלו
בגלל חוסר הבנה כנראה

אנחנו בקטע זה רשום למעלה בתגובות אם אני לא טועה
אנונימי
שואל השאלה:
תשאלי אותה
אנונימי