10 תשובות
מי זאת היא
כן היא תרצה תשומת לב בכללי וזה לא דבר רע זו תגובה לטראומה
ברור
אומרת מנסיון
לא תחפשאת זה בהכרח אבל כן תאהב נגיד אם מישהו יתייחס אליה
כל אחד רוצה שיאהבו אותו גברים או נשים
כן.
כולם רוצים לקבל אהבה.
כן
אבל לא בהכרח בגלל שהיא לא קיבלה את זה מאמא שלה, אנשים בכללי רוצים את זה
אם מדברים בהכללות אז בד"כ כשיש בעיות עם האבא אז יש יותר נטייה לחפש את החסר אצל גברים אחרים
תחפשי לקרוא על mommy issues זה נושא מעניין והוא שונה מתסביך אב
כמובן שלא כל מי שחווה קשר רעוע עם הורה בהכרח יושפע מזה בצורה ספציפית במערכות יחסים
ההתנהגות שלנו תמיד נובעת מההורים, אולי, אולי לא, אין לדעת
כן
לא תמיד אבל לרוב