10 תשובות
גם אני חושבת
היא לא מוכנה לתוכנית הזאת
גם מאי
שתיהן ילדות
גם מאי
שתיהן ילדות
היא ילדה היא לא מצאימה לשם
היא רק מביכה את עצמה שם
היא רק מביכה את עצמה שם
אנונימי
כן אני גם חושבת
עם כל האהבה שיש לי אליה היא ילדותית מידי ואובססיבית מידי לארז
עם כל האהבה שיש לי אליה היא ילדותית מידי ואובססיבית מידי לארז
שואל השאלה:
ומה שמרגיז שאיסקוב אומר שלקה ילדה ועל מאי זורק הערות מיניות
ומה שמרגיז שאיסקוב אומר שלקה ילדה ועל מאי זורק הערות מיניות
אנונימית
וואי כן אמאלה
^^ זה דוחה אותי
גם אני חושב היא גם צבועה וביריונית
לא להמציא שלקה עד לגמר ושכל הקנאים ישרפו
ארז צריך לצאת ואז אולי היא תתפתח שם
אנונימית