5 תשובות
זה 6% מהסופי אז לא כזה
הסופי כאילו כולל גם מה שבכיתה יב
לא מדהים אבל לא גרוע
אנונימי
שואל השאלה:
אני שואלת כי אם תהיה אפשרות אני לא רוצה לגשת לבגרות
אני שואלת כי אם תהיה אפשרות אני לא רוצה לגשת לבגרות
אנונימית
זה 30% אז זה לא נוראי לא טוב אבל לא מזעזע
אבל הבגרות עוד לא הייתה השנה
אבל הבגרות עוד לא הייתה השנה
באותו הנושא: