4 תשובות
דחוף תירשמי למכינה חצי שנתית
אנונימי
תפתחי עוד חברות בזמן הזה תלכי לעבוד ותצרי שם חברות
ברור שזה יהיה קשה, אבל שומרים על קשר כמה שאפשר
בסופו של דבר גם בצבא החברים מהבית הם החברים הכי הכי טובים
בסופו של דבר גם בצבא החברים מהבית הם החברים הכי הכי טובים
אני גם מרגישה ככה
באותו הנושא: