5 תשובות
שואל השאלה:
קצת לא יפה
אנונימית
שואל השאלה:
לפי דעתי
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך לקחת זמן לעצמך להבין מה את רוצה באמת ולהיכנס לזה כל כולך עם כל הלב.
אל תעשי את זה את סתם מתייחסת אליו כאפשרות שנייה זה נשמע כאילו את פשוט רוצה להיות בזוגיות לא קשור אליו והוא פשוט אופציה
זה הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות לדעתי
זה דעה שלי