4 תשובות
לכאורה אתה צודק
אני עובד בליקוט עבודה פיזית קשה ועוד מדברים איתי על לעבוד יותר מהר
ליטרלי. כל העבודות לנוער זה ממש ניצול קטינים שצריכים כסף
נכון
שואל השאלה:
עבדתי גם בליקוט יש להם שם טיימר כמה כל אחד נעלם ולכמה זמן
סיוט ,כאילו אני אמורה לרוץ
אנונימית