20 תשובות
לא יפה בכלל סורי
אנונימית
למה לא
נראה חמוד אבל לא מתאים לחתונה לדעתי
גם תלוי אם זה יושב עלייך צמוד וזה פצצה אז איכשהו תבליגי אבל אם לא אז משהו אחר
גם תלוי אם זה יושב עלייך צמוד וזה פצצה אז איכשהו תבליגי אבל אם לא אז משהו אחר
תוסיפי לזה גם משהו חגיגי
נגיד נעליים חגורה תכשיטים
נגיד נעליים חגורה תכשיטים
שואל השאלה:
לא שאלתי אם יפה או לא, שאלתי נטו מבחינת הלבן
לא שאלתי אם יפה או לא, שאלתי נטו מבחינת הלבן
אנונימית
זה סבבה
אה ברור
זה רק פרחים קטנים לבנים
זה רק פרחים קטנים לבנים
אה ברור
זה רק פרחים קטנים לבנים (באג)
זה רק פרחים קטנים לבנים (באג)
וזה ממש חמוד לדעתי
העניין לא לשים לבן זה בשביל שלא יחשבו שאת הכלה, לא שבכלל אי אפשר בבגד לבן, זה בסדר גמור
זה נראה סתם ליום יום תנסי למצוא בד אחר
שואל השאלה:
לכל מי שכתבה שזה לא מתאים לחתונה, השמלה נראית ככה רק בצבע שיש בתמונה הראשונה. זה עדיין לא יפה לדעתכן? זו לא חתונה של מישהו קרוב, חתונה של ידידה של הבן זוג שלי שפגשתי רק פעם אחת https://ibb.co/tspdsvn
לכל מי שכתבה שזה לא מתאים לחתונה, השמלה נראית ככה רק בצבע שיש בתמונה הראשונה. זה עדיין לא יפה לדעתכן? זו לא חתונה של מישהו קרוב, חתונה של ידידה של הבן זוג שלי שפגשתי רק פעם אחת https://ibb.co/tspdsvn
אנונימית
בעיניי זה יפה מאוד וכן אפשר ללכת ככה
זו עדיין לא שמלה שמתאים לשים לחתונה
תחפשי אולי שמלה שחורה או משהו מתאים אבל אם את ממש החלטית עליה תלבשי אותה
השמלה ממש חמודה והיא סבבה לגמרי לחתונה
כמו שאמרתי את יכולה אולי להוסיף משהו או כמה דברים חגיגיים לשדרוג
והכי חשוב שתרגישי שלמה עם מה שאת לובשת
כמו שאמרתי את יכולה אולי להוסיף משהו או כמה דברים חגיגיים לשדרוג
והכי חשוב שתרגישי שלמה עם מה שאת לובשת
בתור גבר.. זה מושלם
זה בסדר אבל לא הייתי שמה לחתונה
לא.
זה נראה זול.
זה נראה זול.
לא.
באותו הנושא: