9 תשובות
תבדקי על תקנים שמעניינים אותך, אם את בכיוון של שירות אז תעשי. ואם לא אז תתחילי ללמוד לדעתי
שירות לאומי
את תתחרטי על זה אחר כך אם לא תעשי, כולם יעקמו לך עין גם בראיונות עבודה
את תתחרטי על זה אחר כך אם לא תעשי, כולם יעקמו לך עין גם בראיונות עבודה
שירות לאומי
מכיר בנות שלא עשו והם מצטערות על זה עד היום
מכיר בנות שלא עשו והם מצטערות על זה עד היום
שירות לאומי זו חוויה מדהימה כשאת עושה במקום זאת אוהבת.
אני ממליצה מחוויה אישית
אני ממליצה מחוויה אישית
שירות לאומי.
זה יתן לך הטבות שיהיה לך קשה לקבל בלי שעשית שירות לאומי/צה''ל.
זה יתן לך הטבות שיהיה לך קשה לקבל בלי שעשית שירות לאומי/צה''ל.
תלוי מה.
אם ללמוד מקצוע כללי (אדריכלות, כ"א, משפטים וכו') תעשי שירות לאומי.
אם מדובר במקצוע קריטי במשק (רפואה למשל), לכי ללמוד.
(סטודנט לסיעוד).
אם ללמוד מקצוע כללי (אדריכלות, כ"א, משפטים וכו') תעשי שירות לאומי.
אם מדובר במקצוע קריטי במשק (רפואה למשל), לכי ללמוד.
(סטודנט לסיעוד).
סליחה שזה לא קשור לשאלה. אבל איפה אתה לומד ואיזה שנה? ^
אנונימית
תעשי שרות המדינה צריכה אותך;)
מה שאת מרגישה
באותו הנושא: