7 תשובות
עדיף רופא
ואם את קובעת לתאריך רחוק תנסי כל יום להכנס לאפליקציה לראות אולי ביטלו תור, זה קורה ממש הרבה
לא ניתן לבצע בדיקת פאפ במהלך הוסת, קחי את זה בחשבון.
בכללי עדיף רופא היות ולרוב הם יותר עדינים ופחות מכאיבים (תחפשי פוסטים בסש"א ותראי).
בהצלחה
(סט' לסיעוד).
אולי תחפשי רופאה קצת יותר רחוק יכול להיות שיהיה תור פנוי
רופאת נשים
לרופא כי ההפרש זמנים ממש גדול ולא כדאי לקחת סיכון
אבל באופן כללי הייתי אומרת רופאה (בנפרד מהסיטואציה)
ברור שעדיף רופאה אבל בהנחה שהיא תצטרך לחכות בשביל זה 3 חודשים אז עדיף כבר רופא^