6 תשובות
כן בטח
שואל השאלה:
לא ישפטו אותי על זה או יחשבו שלילי?
אנונימית
כן, הכי חשוב זה לא להגיע לחוץ לצי ראשון
אין עם זה בעיה
אני הייתי בא עם חליפה
אנונימי
עדיף משהו רשמי יותר סתם כדי שיראו אותך בעין יפה פלוס