4 תשובות
שואל השאלה:
^מאיפה אתה?
את יכולה להתחיל ללמוד ב 16.6
לי לקח 4 חודשים אבל ניסיתי כמה שיותר מהר וזה היה בתקופת בגרויות והמלחמה עם איראן וכל מיני כאלה אז היה איטי יותר משרציתי
אבל לכל אחד לקוח זמן אחר זה ממש תלוי בתקופה שאת לומדת ועם איזה מורה, יש כאלה שמושכים ויש כאלה שמגישים ישר כשאפשר לטסט
ממליצה לך לבחור מורה ששמעת עליו באמת המלצות שהוא לא מושך בשיעורים ומגיש מהר, המורה שלי נגיד מגיש את כולם במינימום
מ16 וחצי, שישה חודשים