2 תשובות
אני נשבע שהשמות של האנשים בתכנית הזאת נעשים יותר ויותר מוזרים כל עונה. מה זה שלקה, זה שם של חביתה
אנונימי
^האירוניה
לך תראה את הסדרה תבין על מה אני מדברת