7 תשובות
החיים לא הוגנים אבל אין טעם להשוות את עצמך לאחרים פשוט תתרכזי בעצמך
כל*
תמצאי את האנשים שמתאימים לך
אי אפשר לרצות את כולם
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא סתם אנשים
אנונימית
אם תמשיכי לדבר ככה זה רק יפגע בך יוצר ויותר
לא הכל הוגן אבל תמיד צריך להשתדל
ביום שתגלי את היופי הטמון בך ולא תנסי לאמץ יופי של אנשים אחרים, הכל יראה אחרת (:
היי יקרה,
שומעת מהמילים שלך עד כמה כאב וייאוש מלווים אותך.
מה שאת מתארת נשמע כמו קנאה במישהי שנראה בעיינים שלך שיש לה הכל. לעיתים מה שנראה מושלם באחרים הוא כמו תמונה מלוטשת שמישהי מעלה באינסטגרם- אנשים בחוץ רואים רק את מה שהיא בחרה בעצמה לעלות, אחרי שהתמונה עברה כמה פילטרים ועריכות. לפעמים מה שנראה מושלם הוא רק מה שאנחנו רואים מבחוץ, ולא מה שיש באמת.

כנראה את היית רוצה להרגיש קלילה, בטוחה בעצמך, מוקפת בחברים כמו שנראה שיש לה, אבל במקום זה משהו בפנים יושב ומכביד. מתארת לעצמי שזה לא באמת נותן לך לראות את כל מה שטוב בך. כמה שזה יכול להיות מתסכל... משערת שאת מנסה שוב ושוב, אבל את לא מצליחה באמת להגיע לאן שאת באמת היית רוצה להגיע.

קודם כל, כמה טוב שאת משתפת ככה את מה שאת מרגישה. זה דורש באמת אומץ וכוחות רבים. השיתוף עוזר להתמודד עם העומס הרגשי שמלווה אותנו, ויכול לגרום לנו להרגיש קצת פחות לבד עם התחושות שלנו. אולי קיים גם מישהי/ו שקרובים אליך ותוכלי לשתף אותם במה שעובר עליך.

במידה ותרצי את מוזמנת לפנות אלינו. אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. זהו מקום בטוח לשתף, לכתוב ולחלוק רגשות ומחשבות. נהייה כאן לשמוע את כל מה שתרצי להעלות ואולי נוכל לחשוב יחד על דרכים לשפר את המצב. תוכלי ליצור קשר איתנו במספר הוואסאפ שלנו- 055-9571399, או דרך הלינק המצורף מטה.

שולחת חיבוק,
מתנדבת סה"ר