4 תשובות
שואל השאלה:
יש לי מבחן של האוניברסיטה
יש לי מבחן של האוניברסיטה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מוד למידה
אין לי מוד למידה
אנונימית
אוף גם אני באותו מצב עכשיו
אני אגיד לך מה שהייתי רוצה שיגידו לי
את צריכה להביא איתך משהו שיהיה לך טעים ללמוד איתו כמו שוקולד חטיף או משהו
אם יעזור אפילו להתקלח להתרענן תעשח את זה ותלמדי
את חייבת זה תכף נגמר
אני אגיד לך מה שהייתי רוצה שיגידו לי
את צריכה להביא איתך משהו שיהיה לך טעים ללמוד איתו כמו שוקולד חטיף או משהו
אם יעזור אפילו להתקלח להתרענן תעשח את זה ותלמדי
את חייבת זה תכף נגמר
כל פרק זמן קצר יחסית תעשי הפסקה תאכלי משהו קטן ותחזרי ללמוד