2 תשובות
אם את רק עכשיו עולה לכיתה יא אז כנראה שאת תקבלי צו ראשון עוד מעט או עוד כמה חודשים לאמצע השנה כדי שתלכי עם הכיתה שלך לצו
לא נראה יש למה ללכת עכשיו לפסטיבל כי יהיה גם שנה הבאה כשתהיי כבר בתהליך
באותו הנושא: