9 תשובות
הפרק הוא היה נורא באמת

כל פעם שיש החלטה הוא צועק על כל מי שאומר משהו שהוא לא אמן על מה שהוא אמר
אתן אלה שהתלהבתן ממנו בהתחלה כאילו זה בראד פיט
היה ברור שמדובר בגבר חרא
אנונימי
די נו מה כזה מיוחד בו באמת הוא לא גבר הוא ילד
הרגשתי רע בשבילו שלא הלך לו בכדורגל אבל אני מבין את הבעייתיות בזה שהוא קפטן
בהתחלה אהבתי אותו אחכ הבנתי שעלה לו וראו את הפרצוף האמיתי שלו חח. רעיל, שתלטן ולא מסוגל לקבל ביקורת. לא אהבתי בכלל
יובל פי אלף טוב ממנו
איכס
איכס לא סובלת אותו
שואל השאלה:
מיזה אתן מה אתה מכליל זה נראה כמו הצרות שלי ^^^^
אנונימית