5 תשובות
מה היה השאלה והכינוי שלך?
ומה היה הסיבה של המחיקה?
שאלת שאלה לא מאונונימי
אחרכ עשית אנונימי
ואז גם שינית את הכינוי שלך?
אני לא רואה בזה בעייה. כתבו לך מהי סיבת המחיקה?
שואל השאלה:
השאלה שלי היתה קשורה לאינסטנגרם, והכינוי שעשיתי היה נותנת פרחים לעונים משהו וזה רק כינוי!
אז מה, אסור להבטיח\לבקש פרחים בסטיפס.
זה מופיע בחוקי האתר:
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה רק כינוי וגם התכוונתי רק לאלה שיענו טוב!