6 תשובות
מסטיק
פשוט תהיי עירנית ותדברי עם עצמך בראש ואם את לחוצה קחי רסקיו כי זה עזר לי להיות יותר צלולה
שואל השאלה:
אין לי רסקיו ואני מעדיפה לא לקחת אבל אני אנסה להיות רגועה והכי חשוב להסתכל במראות כן
אנונימית
תקשיבי אני גם הייתי באותו ראש נכשלתי 4 טסטים בגלל לחץ ובחמישי לקחתי ועברתי
אגב רסקיו זה טבעי
שואל השאלה:
לא
אנונימית