12 תשובות
אם זה דחוף לך אז אל תלכי
תלכי מוקדם
ממליצה לך ללכת קודם כל כי זו חוויה להיות שם ודבר שני באמת שאין לך מה להפסיד
אנונימית
שואל השאלה:
כמה מוקדם? באיזה שעה זה מתחיל?^^
כמה מוקדם? באיזה שעה זה מתחיל?^^
אין לי מושכ לדעתי אמור להיות כתוב בקישור שמקבלים בהודעה
מה זה באמת הפסטיבל הזה אני לא מפסיק לקבל הודעות על זה
אני יכולה לבדוק לך
ב4 בצהריים
שואל השאלה:
רגע מחר זה לא רק למסיימי יא? כאילו אני סיימתי פשוט יב
רגע מחר זה לא רק למסיימי יא? כאילו אני סיימתי פשוט יב
יש 2 תאריכים לכולם
את רק צריכה להוריד כרטיס דרך קישור שמיטב היו אמורים לשלוח לך
שואל השאלה:
סבבה תודה❤
סבבה תודה❤