12 תשובות
אם זה דחוף לך אז אל תלכי
תלכי מוקדם
ממליצה לך ללכת קודם כל כי זו חוויה להיות שם ודבר שני באמת שאין לך מה להפסיד
אנונימית
שואל השאלה:
כמה מוקדם? באיזה שעה זה מתחיל?^^
אין לי מושכ לדעתי אמור להיות כתוב בקישור שמקבלים בהודעה
מה זה באמת הפסטיבל הזה אני לא מפסיק לקבל הודעות על זה
q.z
אני יכולה לבדוק לך
ב4 בצהריים
שואל השאלה:
רגע מחר זה לא רק למסיימי יא? כאילו אני סיימתי פשוט יב
יש 2 תאריכים לכולם
את רק צריכה להוריד כרטיס דרך קישור שמיטב היו אמורים לשלוח לך
שואל השאלה:
סבבה תודה❤