17 תשובות
לא
מה אני אעשה לבד לנצח
לא בעצם
כן
לא
לא יודעת
מה אני אעשה לבד לנצח
לא בעצם
כן
לא
לא יודעת
לא למי יש כח לחיות לנצח
לא נראלי היה לי משעמם ברמות והייתי כנראה משתגעת
ממש לא נשמע אומללות
לא. באלי למות מתישהו
כן, נשמע נחמד לחיות לנצח
לא אני חושבת שמה שנותן משמעות לחיים זה שהם יכולים להיגמר בכול רגע זה נותן לך דחיפה לעשות את מה שאתה רוצה לעשות כי אתה יודע שזה לא ימשיך לנצח וגם לא הייתי רוצה לחיות לנצח כי אני לא אוכל לחיות עם האנשים שאני אוהבת ועם המשפחה שלי
וואי ממש לא בלי לחשוב פעמיים זה גיהנום
אנונימית
לא כי אפשר כול כך לסבול וזה יהיה נוראי ולא משנה מה תחווי ואיזה תרומה וכול הקטע של לאבד את כולם וזה ויש עוד מלא סיבות ללמה כן מאשר לא אז כן בסוף גם כנראה שנשאר לבד ולך תדע איפה תיהיה ותגור ומה יהיה וזה
יש סיבה לזה קיצר
לא חושבת שהייתי הולכת על זה, בין היתר כי אני אראה אנשים שקרובים לי הולכים, חוץ מזה, אני חושבת שזה יתחיל להיות מדכא, שאני פשוט אאבד את המשמעות לחיים כי יהיה לי יותר מידי מזה
לא
זה תלוי בפרטים הקטנים, מה זה אומר לחיות לנצח, אם פוגע בי קליע אני נשאר בחיים עם חור או לא נפגע ?
חוץ מזה מה יקרה אחרי (עוד 4 מלאירד שנים) כשהשמש תבלע את כדור הארץ?
אם לא יצליחו לעבור לכוכב אחר זה אומר שאני אחיה בתוך השמש ?
אם זה לחיות לנצח באופן מוחלט אז לא, מתי שהוא העולם (עוד מספר טריליוני שנים) יגיע למוות הקור של היקום ואני לא רוצה לרחף בעולם אפל לנצח, אבל אם זה הגבלה על עוד אני חי בחברה אנושית וזה כולל גם בריאות אז כן.
חוץ מזה מה יקרה אחרי (עוד 4 מלאירד שנים) כשהשמש תבלע את כדור הארץ?
אם לא יצליחו לעבור לכוכב אחר זה אומר שאני אחיה בתוך השמש ?
אם זה לחיות לנצח באופן מוחלט אז לא, מתי שהוא העולם (עוד מספר טריליוני שנים) יגיע למוות הקור של היקום ואני לא רוצה לרחף בעולם אפל לנצח, אבל אם זה הגבלה על עוד אני חי בחברה אנושית וזה כולל גם בריאות אז כן.
^ לא לקח הרבה זמן לחשוב על זה, אבל זה לא פעם ראשונה (חשבתי על זה פעם אחת ברצינות)
יאפ ולא
הייתי בוחרת פשוט לחיות למלא זמן. לא לנצח.
הייתי בוחרת פשוט לחיות למלא זמן. לא לנצח.
כןן גם שהיופי שלי לא יעלם
באותו הנושא: