6 תשובות
כי אני עושה את זה גם בכללי לא כמטרה
כי אני עושה את זה באופן טבעי, אני לא צריך להציב לעצמי מטרה כזאת כמו שאני לא מציב לעצמי מטרה לנשום
אני בקושי קמה מהמיטה, למה עומק?
כי אני בסתר סוכן כאוס של איראן
בוכה
אני עושה את זה גם ככה אני לא צריך להציב לי את זה בתור מטרה.
זה באופי שלי להיות חיובי ולעזור לאנשים.
זה באופי שלי להיות חיובי ולעזור לאנשים.
באותו הנושא: