8 תשובות
י"א זה בעיקר להעמיק במה שכבר למדתם. אם קשה לך בבסיסים תנסי להשקיע קצת בחופש כדי להגיע יותר מוכנה.
קשה באימונים קל בקרב
הודיה תעברי לכימיה
כן זה עליית מדרגה גדולה בחומר
בוודאות תתכונני
מה שטוב שזה בגרות נפרדת לחומר של כיתה י' ואחת לחומר של י'א
בוודאות תתכונני
מה שטוב שזה בגרות נפרדת לחומר של כיתה י' ואחת לחומר של י'א
לא מבין למה ללמוד מקצוע בכוח.
אם אין לך מוטיבציה להשקיע אז אין טעם. החומר בבית ספר זה הבסיס של הבסיס..
אם אין לך מוטיבציה להשקיע אז אין טעם. החומר בבית ספר זה הבסיס של הבסיס..
אם לא יודעים את הבסיס זה די פוגע כי רוב החומר של י"א מבוסס על הבסיס אם את לא יודעת את הבסיס יהיה קשה מאוד אז לפי דעתי עדיף לחרוש ולא רק בזה י"א זה בעיקר לחרוש!
הבגרות מדמח הראשונה לפחות של התכנות מונחה עצמים לא כזאת קשה, תכתבי לי בפרטי אם את צריכה עזרה :)
הייתה לי חברה איתי במדמח שעברה למגמה אחרת בתחילת שנה של יא, היא עד היום אומרת שזה הדבר הכי טוב שעשתה, תראי איך תהיי בתחילת שנה ולפי זה תחשבי מה לעשות הלאה, ממליצה להשקיע מעצמך אם את מתחברת לזה :)
באותו הנושא: