4 תשובות
היא סתם נהייתה אובססיבית שכבר לא כיף לצפות בה זה הכל
היא תצא משם ותסתכל על עצמה ותתבייש ותשנה את זה בה
בסוף אי אפשר להאשים אותה הבחורה התאהבה
היא תצא משם ותסתכל על עצמה ותתבייש ותשנה את זה בה
בסוף אי אפשר להאשים אותה הבחורה התאהבה
אנונימי
היא מקנאה בכל אשה שנושמת ליד ארז גם בתהילה
אנונימי
הורסת לעצמה
כי בסופו של דבר זה פוגע בה והורס אותה