10 תשובות
קר
קרר3>
חם-,-
קרקרקר <3
חםם אבל לא רותח פושר:)
חח בחורף אני אומרת חםם חםם ובקיץץ קרר קרר!
חח בחורף אני אומרת חםם חםם ובקיץץ קרר קרר!
שאלה קשה.. ניראלי קר
קר, אני שונאת כשחם לי
חחח מעדיפה שבקיץ יהיה קר ובחורף יהיה חם;)
קר שונאת חם
קר, אני אוהבת קור ^^
באותו הנושא: