10 תשובות
חםם אבל לא רותח פושר:)
חח בחורף אני אומרת חםם חםם ובקיץץ קרר קרר!
שאלה קשה.. ניראלי קר
קר, אני שונאת כשחם לי
חחח מעדיפה שבקיץ יהיה קר ובחורף יהיה חם;)
קר שונאת חם
קר, אני אוהבת קור ^^