23 תשובות
האמת שכן(:
צודק!
לא עוזר לך
אני עדיין מאמינה
ביף עם אלוהים
סתם כן זה אידיוטי טיפה אבל הם מאמינים בו תתעסק בעניינים שלך
היקום כן
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי שאת מאמינה (כל עוד זה לא פוגע באף אחד) אני רק רוצה לשמוע תשובות
שואל השאלה:
תאמין אבל תענה לי לשאלה אם לא אתה יכול להמשיך הלאה אף אחד לא חייב אותך לענות
כן

האמת יש לזה תשובה, אבל בהתחשב בזה שניצלת את 10 השאלות שלך היום כדי להסית נגד הדת, אני די בטוח שתכפור בכל זאת
אנונימי
אני בת, עניתי לשאלה.
הוא מקשיב ושומע.
שואל השאלה:
לא נראה לי שניצלתי היום יותר משלוש שאלות, אבל תכתוב את התשובה שלך בוא נקיים דיון מה הבעיה בזה? ואם זה באמת טיעון טוב אני יקבל את זה כי אני בנאדם מאוד אמיתי עם עצמי, אבל אני לא יאמין מסיבות אחרות כי להבנתי יש מספיק.
שואל השאלה:
המלכה עם ההמבורגר, אם הוא מקשיב ושומע למה אז הוא לא עזר? או שהוא רק מקשיב ושומע ולא עוזר כמו שהסטטיסטיקה מראה לגבי תפילות
אבל אתה מסתכל על "למה אז הוא לא עזר", תסתכל על הדברים שהוא כן עוזר.
שואל השאלה:
אבל אז אני רואה בוודאות גמורה שהוא לא עזר
לא יענה.
זו אחת מהשאלות שהכי לא מספיק מדוברות בדיונים תאולוגיים ודתיים.
המחשבה שאותו האל שיזם/לא עצר את שריפתם של אינספור *תינוקות* *בתנורים* בשואה, יעזור לך במיוחד לעבור את הטסט שלך כי אמרת "שיר למעלות" לפני, היא פשוט בלתי נתפסת.
ואכן, לפי הדת אלוהים גם עזר הרבה פעמים - הוא מביא לנו אוכל, מים, מרפא חולים, דואג לחלשים. אבל האמת היא שאין מה להשוות את הדברים הטובים לסבל בעולם. בזמן שקראתם את ההודעה הזו (במידה וזה לקח לכם לא יותר מדקה), נרצחו באכזריות בל תתואר לא פחות מ-3,300 בהמות ברחבי העולם. מאות אנשים מתו מהתקף לב, מחלות, שבץ, סרטן ועוד. עשרות בחורות נאנסו. פשעים נגד האנושות בוצעו באויגורים בסין. עוד כמה ילדים במרכז אפריקה מתו מרעב אחרי שבוע של גסיסה מלאה בהזיות.
האם באמת אפשר להשוות את כל אלו לאנשים שקצת שמחים עם המשפחה שלהם ויש להם אוכל? או לשמחה של מישהו אחר שעבר את הטסט שלו? אני בספק.
משפט מפורסם מסכם את זה יפה: "כמה אתה מתנשא מ-1 ועד ללחשוב שאותו אלוהים שלא עצר את השואה יעזור לך לעבור את מבחן הנהיגה שלך?".
^אותי שכנעת
^^יש אנשים שפשוט מסתכלים רק על הרע, אין מה לעשות.
כי אותו אלוהים עוזר לך לקום בבוקר, ועוזר לך לאכול, ועזר לך לכתוב את ההודעה הזאת.
^קראי את כל ההודעה. התייחסתי לזה. באמת אפשר להשוות את השמחה שהייתה לי בכתיבת ההודעה הזו, ואת האוכל הטעים שיש לי, לעובדה שבזמן שהיא נכתבה אלפי אנשים ובהמות סבלו סבל כל כך עצום שאין לנו אפילו היכרות איתו או יכולת לדמיין כמה הוא קשה? האם זה שווה את זה? ממש לא. לאל לא אכפת אם טוב לנו או רע לנו, ואינספור פשעים ומכאובים שאי אפשר להעלות על הדעת מעידים על כך. זה מתנשא לחשוב שהוא אשכרה עזר לי אישית לכתוב הודעה בסטיפס, אבל לא עזר לילדים קטנים בשואה שהתחננו לרחמים.
כן והכל תלוי בנסיבות ובאיך מתפללים יחד עם שאר חשבונות שמיים

מה שבטוח שאין סיבה שיקשיב את מי שלא מתפלל
הוא ענה ועונה בלי סוף

ענה לתפילות מדויקות שלי ברמות לא הגיוניות
נשמה ה' שומע כל תפילה גם אם לא יתגשמה היא הלכה למקום שהייתה צכה ללכת אתה יכול לשאול אינספור שאלות על השואה ועל עוד מליון דברים, וואלה נכון יש דברים שלא מבינים ולא כל דבר אנחנו צכים להבין יש דברים שהם למעלה מהשכל שלנו ונבין רק כשנגיע למעלה, ובטח שאני חושבת ויודעת שהוא מקשיב לתפילות שלי רואה אתזה במציאות עין בעין
שואל השאלה:
אדון צדיקו אני רוצה שתבקש מאלוהים מליון דולר אם הוא עונה לך בצורה מדויקת זה חייב לבוא אלייך
^ אני זה לא הוא, אבל זה לא עובד ככה. כי אלוקים הוא לא כספומט והוא לא חייב לנו כלום ואנחנו לא אמורים לבקש מותרות. תפילה היא בקשת רחמים וחסד ותחנונים. אם הקדוש ברוך הוא לא היה מרחם עלינו, לא היה מגיע לנו שתפילה שלנו תענה.
^^ לא זה לא מה שאמרתי

אמרתי שהוא ענה לתפילות שלי ברמה מדויקת אחד על אחד ודברים הזויים כביכול שביקשתי, אבל הוא לא עובד אצלי וזה לא אומר שכל מה שאבקש יגיע

אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים, לגבי השואה אנחנו לא יודעים למה זה קרה ומה קרה, אבל מי שהביא לנו חיים יכול גם לקחת לנו אותם, הוא נתן לנו לראות הוא נתן לנו לזוז הוא נתן לנו לנשום בחינם.. אין לנו ממש זכות להתלונן ולהגיד משהו נגד

אני לא יודע למה הייתה שואה, וגם היו בשואה סיפורי ניסים בלתי רגילים, אבל יש דברים שהם מעל להבנתנו ובינתנו.. ואף על פי האסון הנורא נורא נורא, נשארנו ושרדנו וגדלנו מתמיד