7 תשובות
את תהיי 16.9 בדצמבר?
יש מצב
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר ממזמן 16.9 סתם דחיתי מלא את החרא הזה
יש
אבל פחות עדיף לדעתי
לפחות שלוש חודש מומלץ
אז כן אם תעשי שיעורים כפולים יכול להיות שתספיקי
קחי בחשבון שצריך להמתין די הרבה זמן לטסט
התחלתי לפני חודש ויש לי עוד שבועים טסט
אני עשיתי בחודשיים וחצי ששבועיים גם היה את המתב עם אירן, זה דיי ריאליסטי כל עוד לא קורה שום דבר קריטי