5 תשובות
כי זה באמת קל
אנונימי
שואל השאלה:
אז בטח קיבלת מסלול קל בלי הפתעות
ולא לכולם זה קל..
אנונימי
זה ממש לא קל ולרוב זה גם לא ממש תלוי רק בכישורי הנהיגה שלך, זה גם מלא מזל
מחרפן אותי הגיבורים שממהרים לכתוב "זה קל" כדי להראות גאונים או משהו אתם לא מיוחדים
אנונימית
שואל השאלה:
^לגמרי יואו אני איתך אחותי
אנונימי