5 תשובות
לא אני
בדוי הכוונה ללא תמונה? כי יש כאלה שלא רוצים לחשוף את עצמם באינטרנט אבל כן רוצים אינטראקציה עם אנשים ולהיות פעילים.
שואל השאלה:
בדוי כאילו תמונה פקטיבית
אנונימי
כן... ללא תמונה של עצמם^
שואל השאלה:
כן למה יש כאלה שפותחים עמוד כזה?
אנונימי