15 תשובות
חושש שלא
אני מאמינה שמצאתי אותו
אנונימית
שים לי פרח שאני אוכל לכתוב בפרטי ואני אסביר לך משהו בפרטי
אף אחד לא רוצה להביא לך פרח
שואל השאלה:
^סליחהה אני אצור עוד שאלה
אנונימי
לא אני בהמה מידי בשביל זה
וואו מלכת האתר והכתום הזה וואלה כן אחי משהו כזה
get a room
אכלתם את הראש
בטחח!! האישה נולדה בצלם האדם, כלומר- ה ברא את חווה עבור אדם אז זה אומר (בעיניי) שיש מישהו שנבראתי בשבילו ושאני חתיכה חסרה אצלו
לדעתי אין דבר כזה אחד/אחת הכל עניין של שוק בשר ואינטרסים אצל נשים המשאב בכי חשוב הוא היופי ואצל גברים זה בטחון כריזמה
אנונימי
^ כמה שאתה טועה
על סמך מה נקבע האחד או האחת?
האין זה נכון שבני האדם כל הזמן משווים מי יותר טוב?
ביופי חכמה או כשרון?
אנונימי
כן אל תאבד תקווה!
אנונימית